iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   IPad mini start automatisch applicaties (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/155947-ipad-mini-start-automatisch-applicaties.html)

masterofoblivion 02-07-14 11:17

IPad mini start automatisch applicaties
 
Hi,

Sinds een dag of 4 is mijn ipad mini automatisch applicaties aan het starten. Dit is heel erg irritant omdat het langzaam begint maar met een steeds sneller ritme gebeurt. Ik kan hier nauwelijks meer tegenop tikken om apps te sluiten.

Hij verliest ook spontaan netwerkverbinding, wil dan geen netwerken meer vinden, kiest automatisch ineens de optie dat ik een netwerk moet ingeven.

Beeldscherm schuift heen-en-weer tussen de verschillende schermen, instellingen veranderen spontaan (door het automatisch openen van apps).

De ipad is ooit (langer dan 4 maanden terug) gevallen en er is een hoekje van het voorscherm beschadigd (in de witte rand is een kleine barst te zien). NIET het aanraakscherm zelf. De ipad heeft sindsdien gewoon verder normaal gewerkt (dus geen problemen verder).

Zodra de ipad langer dan 1 minuut aan staat, begint het openen van schermen, openen van diverse apps, inzoomen op foto's en video's en noem-het-maar-op.

Zo net heb ik de OS-upgrade naar 7.1.2 gedaan in de hoop dat het wellicht een OS-issue was maar helaas is het probleem niet verholpen.

Wie heeft een vermoeden wat de oorzaak kan zijn..?? (kan mij bijna NIET voorstellen dat het een zeer verlate reactie is van het vallen van enkele maanden terug?).

Er is nu gewoon met de ipad NIET te werken.

ad9007i 02-07-14 12:01

ga bij instellingen reset alles door de instellingen app te openen en vervolgens in het teblad algemeen onderaan te scrollen en te resetten. Als dit niet is opgelost doe je het volgende:

eerst doe je een hard reset door de power en home button tegelijk 10sec lang in te drukken. Als het probleem dan nog steeds niet is opgelost ga je de ipad moeten herstellen in itunes.

masterofoblivion 02-07-14 20:24

Hoi, bedankt voor je bericht.

Denk je ECHT dat het probleem in instellingen zit..?

Ik zit nu te kijken naar een ipad die ZELF z'n toegangscode probeert in te tikken, en als ik die eindelijk zelf heb kunnen ingeven, begint 'ie als een bezetene allerlei apps te starten. Zodra er ergens een (land)kaart in een app zit, begint de ipad ook als een idioot in te zoomen en over de hele kaart te schuiven.

Ben benieuwd naar je reactie.

dvischjager 03-07-14 00:13

Dat probleem zit sowieso niet in de instellingen. Probeer wel een keer een harde reset. Mocht dit niet werken, moet je even naar een Apple Store of een geautoriseerd servicepunt gaan.

masterofoblivion 06-07-14 16:26

Alles geprobeerd; harde reset, herstel fabrieksinstellingen, helemaal leeg gemaakt...

De ipad blijft als een bezetene allerlei apps openen en doorbladeren. Heel erg irritant...

Is dit een 'known issue' van de ipad mini of gewoon dikke pech...?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.