//

iPad kan netwerklijst niet laden

iPad kan netwerklijst niet laden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sindskort kan mijn iPad geen netwerken meer laden om verbinding te maken met mobiel internet. Ik heb reeds op de iPad zelf een volledige restore ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-14, 23:34
tommekentom tommekentom is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zwevegem
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar tommekentom Stuur een bericht via Yahoo naar tommekentom
Exclamation iPad kan netwerklijst niet laden

Sindskort kan mijn iPad geen netwerken meer laden om verbinding te maken met mobiel internet.

Ik heb reeds op de iPad zelf een volledige restore gedaan incl. wissen van alle gegevens, en ook alles reeds volledig hersteld vanaf iTunes.

Wat kan ik nog meer proberen of ga ik best meteen aanspraak maken op de garantie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple, ipad, mobistar, netwerk, reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan foto's niet laden op laptop bertje45 iPhone algemeen 16 30-05-14 11:21
Na IO 7.0.6 kan iPhone Yahoo Contacten niet allemaal laden sara07 iPhone algemeen 0 03-03-14 08:51
Chinees iphone, kan itunes niet laden. rosettje iPhone algemeen 9 14-05-13 21:51
Kan niet meer mails laden peetstev00 iPhone algemeen 2 22-04-12 00:37
iphone kan niet laden icm remotekit becker 911richard iPhone accessoires en onderdelen 3 21-04-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.