iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 2 gaat niet meer aan (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/156051-ipad-2-gaat-niet-meer.html)

xFarahx 05-07-14 17:49

iPad 2 gaat niet meer aan
 
Mijn iPad gaat sinds afgelopen zondag niet meer aan. De batterij was niet leeg, maar ook als ik hem aan de lader hang gebeurt er niets.
Ik heb al meerdere keren de home en power knop 20 sec. tegelijk ingedrukt gehouden, maar ook dit werkt niet (ook geprobeerd aan de lader en aan de laptop, niets werkt).
Dat de iPad het niet meer doet is jammer, maar het ergste vind ik dat ik de foto's en filmpjes die erop stonden kwijt ben (zitten helaas niet allemaal in de laatste backup). Zijn die op een of andere manier nog te redden? :(

Bubbly 05-07-14 17:50

Krijg je een melding dat een iPad in herstelmodus is gevonden, als je de iPad met de computer verbindt?

Edit: Nee dat krijg je niet want dat stond al in je reactie :rolleyes:

Heb je al een andere kabel/computer geprobeerd?

Guest-20180925190238 05-07-14 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xFarahx (Bericht 964590)
Zijn die op een of andere manier nog te redden? :(

Als het besturingssysteem niet opstart heb je ook geen toegang tot de foto's en filmpjes.

xFarahx 05-07-14 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 964592)
Krijg je een melding dat een iPad in herstelmodus is gevonden, als je de iPad met de computer verbindt?

Nee, zowel op de computer als op de iPad geen melding of iets dergelijks. Hij wordt niet herkend in iTunes.

Bubbly 05-07-14 17:53

Al met een andere kabel/computer geprobeerd?

xFarahx 05-07-14 17:54

Ja, verschillende kabels, laders en computers geprobeerd.

Bubbly 05-07-14 18:22

Is de iPad jonger dan twee jaar? Dan heb je nog verkoopgarantie en kun je bij de winkel van aankoop langsgaan. Anders kun je bij meerdere webshops (ook winkel van aankoop) laten checken wat het is (ook bij de iCulture shop).

Misschien kunnen andere forumleden erop wijzen waar het probleem waarschijnlijk ligt.

xFarahx 05-07-14 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 964599)
Is de iPad jonger dan twee jaar? Dan heb je nog verkoopgarantie en kun je bij de winkel van aankoop langsgaan. Anders kun je bij meerdere webshops (ook winkel van aankoop) laten checken wat het is (ook bij de iCulture shop).

Misschien kunnen andere forumleden erop wijzen waar het probleem waarschijnlijk ligt.

Nee de garantie is net een 2 maanden verlopen :(
Ben wel naar de Apple store geweest, daar zeiden ze dat ze er niets mee kunnen omdat hij niet aan gaat (dat is nou juist het hele probleem...!) Maar goed, ik zal nog even verder kijken, bedankt voor het meedenken :)

arjan95 05-07-14 18:51

Neem contact op met Apple. Als je geen garantie hebt ruilen ze hem voor €251,10 om voor een als nieuw uitziende, gereviseerde iPad: Apple - Support - Service Answer Center dit geldt alleen niet als je iPad in meerdere delen ligt of als je hem al ergens anders onofficieel hebt laten maken.

Bubbly 05-07-14 23:08

Ook de Apple Store doet dit, maar dan zonder verzendkosten. Ik zou gewoon nog eens langsgaan ;)

suzuki2002 12-07-14 19:54

Voer een harde reset uit

Inisiarev 15-07-14 06:12

Het antwoord van de apple store komt vreemd over. Die moeten het simpel kunnen onderzoeken. Je hebt best kans dat de aan/uitknop kapot is, dat gebeurt op een of andere manier wel vaker. Reparatie hiervan is niet heel duur, ik geloof zo rond de 45,=

arjan95 15-07-14 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inisiarev (Bericht 965304)
Het antwoord van de apple store komt vreemd over. Die moeten het simpel kunnen onderzoeken. Je hebt best kans dat de aan/uitknop kapot is, dat gebeurt op een of andere manier wel vaker. Reparatie hiervan is niet heel duur, ik geloof zo rond de 45,=

Dan zou hij alsnog aan moeten gaan als je de lader aansluit...

T-Bob 20-07-14 09:00

Probeer dit eens!

Tip: Zo zet je een iPhone/iPad in herstelmodus - ComputerTotaal

HaciO 23-08-15 14:28

Ipad gaat niet aan
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 965181)
Voer een harde reset uit

Heel hartelijk dank, heb dit gedaan en duurde inderdaad even maar nu helemaal oke, hij starte weer op en is nu weer aan, batterij was overigens 81% dus dat is het niet geweest!:-):-):-):-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.