iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Geen geluid meer op mijn iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/156379-geen-geluid-meer-op-mijn-ipad.html)

Rinsem 20-07-14 13:47

Geen geluid meer op mijn iPad
 
Hoi,
Het geluid van mijn ipad doet het ineens niet meer. Als ik geluids knop aanraak komt er geluidseffecten te staan en kan dan verder niets. Heb hard reset gedaan maar dat hielp helaas niet. Iemand een goeie tip? Heb de versie 7.1.2 erop staan.

MVG Rinse

Guest-20180925190238 20-07-14 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinsem (Bericht 965712)
Als ik geluids knop aanraak komt er geluidseffecten te staan...

Staat dat "mute" knopje op zijkant van de iPad niet op rood?

Rinsem 20-07-14 14:06

Die staat gewoon aan. Heb verschillende opties geprobeerd en niets helpt.

Beech43 20-07-14 23:27

Wat voor iPad heb je ? Pas je profiel even aan.
Doe een harde reset en als dat niets oplevert, ga naar Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen.

Joleo 30-08-14 20:43

Ook geen geluid meer op mijn ipad 2. Apple store geweest. Harde reset, lles opnieuw ingesteld. Soms doet ie het weer en dan weer niet. Wel via de koptelefoon.
Kan iemand mij helpen. Ik weet het neit meer.

dvischjager 31-08-14 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joleo (Bericht 968826)
Apple store geweest.

Wat vertelden ze je daar? :confused:

Joleo 31-08-14 12:35

In de Apple store heeft men een reset gedaan. Hij deed het daar en thuis deed het geluid het niet meer. Terug gegaan en een up date terug gezet. Deed het weer. Thuis ook. Na een paar minuten : geen geluid. Speaker is dus oké. Instellingen?

janweimar 31-08-14 15:00

Bij mij staat de ipad op koptelefoon, ook als de koptelefoon niet is aangesloten. Alleen het geluid van de wekker gaat wel door de luidspreker! De zijschakelaar verzorgt de rotatievergrendeling, niet het geluid, ook niet toen het euvel plotseling optrad.

De enige oplossing die ik nog niet geprobeerd heb is die met een jailbreak en iFile, zoals elders vermeld ... zie NO SOUNDS ISSUE FIX FOR IPHONE 2G 3G 3GS 4 4S IPOD IPAD NO VOLUME - YouTube

Joleo 31-08-14 20:10

Ik ben uren bezig geweest, zonder resultaat.
Ik geef het op. Alles geprobeerd. Slecht voor mijn humeur.
Ga morgen kijken naar een nieuwe, want ik kan niet zonder.
Zal mij ook oriënteren op een Samsung, want ik baal van dit probleem op mijn apple ipad.
Als iemand nog een idee heeft wat het kan zijn... Ik hoor graag van jullie.

Beech43 31-08-14 21:38

Zet er 7.1.2 op.

gregre 01-09-14 00:29

Ga je spijt v krijgen die Samsung.
Heb alles geprobeerd, ook lenovo, thinkpad.
Ik was eigenwijs, heeft mij veel euries gekost, maar ieder heeft recht op zn eigen leertijd.
Ik heb een nwe air; bij geluidsproblemen doe ik harde reset en dan is het over.

Mijn laatste ipad 3 had ook een geluidsprobleem. Ik had m 1 keer laten vallen. Wi-Fi haperde, zo ook geluid. Ik denk dat die 2 dingen dicht bij elkaar zitten.

Reparatie 150 euro, dus toch maar nwe ipad gehaald. Nooit meer iets anders dan appel (sorry)

janweimar 01-09-14 00:29

Ja, dit heeft gewerkt bij mij, nu net: 1. Zet de zijschakelaar via Instellingen>Algemeen>Functie zijschakelaar op Geluid uit dus NIET op rotatievergrendeling. 2. Schakel de zijschakelaar in, dus op mute, geluid uit. 3. Bij Instellingen>Geluid zet je de volumebalk bovenin op 0, dus alle geluid uit. 4. In die stand (ik had ook nog mijn hoofdtelefoon ingeplugd, weet niet of dat uitmaakt) doe je een reset (Homeknop en uit-knop tegelijk indrukken tot appeltje verschijnt). Daarna zet je weer bij Instellingen>Geluid de volumebalk op vol en je switcht de zijschakelaar naar Geluid aan. Koptelefoonplug eruit. Of de volgorde van die 3 uitmaakt weet ik niet. That's it. Ik luister nu weer naar Muziek uit de speaker :)

Ik gebruik wel versie 7.1.2!

Laat even weten of het bij jou ook is gelukt?

gregre 01-09-14 00:44

Ik heb ook 7.1.2.
Ik doe: " geluid uit" bij instellingen algemeen
- harde reset met de aanuit knop + homeknop (rondje aan de rand van je scherm) tegelijkertijd.
Dan doe je hem weer aan, apple logo, klaar

janweimar 01-09-14 01:15

Alleen geluid uit en dan een reset werkte bij mij niet. Ook de zijschakelaar op geluid uit en dan een reset werkte wel.

Joleo 02-09-14 13:16

Bedankt voor alle oplossingen. Helaas... het werkt niet. Soms doet hij het weer en dan weer niet. De koptelefoon doet het altijd. In de applestore krijgen ze het geluid aan de praat, maar even later is er weer geen geluid. Soms als ik de oplader aansluit doet hij het ook. Ik geef het op. Ga morgen een nieuwe tablet kopen. Joleo

janweimar 03-09-14 08:41

Hm, misschien dan toch een hardware probleem.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.