ipad 2 apple ID probleem
Probleem met mijn ipad 2,
Door het veranderen van paswoord ed. is het niet meer mogelijk om mijn ipad te gebruiken.... Als ik opdracht geef de ipad naar fabrieksstand terug te zetten vraagt hij om het paswoord, die ik wel weet... helaas als ik die intoets in de ipad of computer krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is terwijl appel ID weliswaar aangevuld met sterretjes daar wel staat aangegeven. De hulp die ik per telefoon kan krijgen is in het spaans..... helaas.... iemand die mij helpen kan ?.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 juli 2014 om 13:18 ---------- weer geprobeerd, wederom staat om " deze ipad is gekoppeld aan f.......@hotmail.com, dit apple id klopt, maar na ingeven van paswoord, dat ook correct is komt de mededeling: "kan niet worden gebruikt deze ipad te ontgrendelen" |
wat er misschien gebeurd is
waarschijnlijk is tijdens een nieuw wachtwoord aanvragen een herstel opdracht geven.....
iemand een idee om dit alles terug te draaien, resetten of een manier de ipad weer in fabrieksinstallingen te krijgen. graag info |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00. |