iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   ipad 2 activatie problemen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/156657-ipad-2-activatie-problemen.html)

Marake3 02-08-14 19:54

ipad 2 activatie problemen
 
Ik zie in find my phone de ipad niet meer staan (het is me een raadsel hoe dit komt)

Nu heb ik mijn Ipad 2 moeten herstellen omdat hij steeds vastliep en nu vraagt hij steeds te activeren. Normaal is dit geen probleem en geef ik mijn apple id in. nu zegt hij dat het op mijn apple id is gekoppeld maar als ik alles invul zegt hij...
kan niet worden gebruikt om deze ipad te ontgrendelen.

Wat moet ik nu doen?

Heb al opnieuw proberen te herstellen maar hij blijft dit vragen. heb al een ander id geprobeerd maar dat gaat ook niet!!!

longbigbear 02-08-14 20:33

ik lees je antwoorden even mee, heb nl zelfde probleem.
zie mijn naam, bellen naar apple kost 35 euro geeft site aan.

niven10 03-08-14 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longbigbear (Bericht 966594)
ik lees je antwoorden even mee, heb nl zelfde probleem.
zie mijn naam, bellen naar apple kost 35 euro geeft site aan.

Ik weet niet waar u het over hebt maar bellen kost denk ik 35 euro cent per min

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2014 om 11:46 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marake3 (Bericht 966592)
Ik zie in find my phone de ipad niet meer staan (het is me een raadsel hoe dit komt)

Nu heb ik mijn Ipad 2 moeten herstellen omdat hij steeds vastliep en nu vraagt hij steeds te activeren. Normaal is dit geen probleem en geef ik mijn apple id in. nu zegt hij dat het op mijn apple id is gekoppeld maar als ik alles invul zegt hij...
kan niet worden gebruikt om deze ipad te ontgrendelen.

Wat moet ik nu doen?

Heb al opnieuw proberen te herstellen maar hij blijft dit vragen. heb al een ander id geprobeerd maar dat gaat ook niet!!!

Ik zou de ipad een keer als ik u was in dfu mode zetten en dan herstellen dat kan wel werken zou ik eerst een reservekopie maken. Let op eigen RISICO ik geef alleen advies

Guest-20180925190238 03-08-14 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 966618)

Ik zou de ipad een keer als ik u was in dfu mode zetten en dan herstellen dat kan werken...

Als het een iCloud Activation Lock is gaat een herstel in DFU mode ook niet helpen.

Marake3 03-08-14 13:00

Het herstel Dfu heb ik al geprobeerd, maar gaat dus inderdaad niet. Telkens vraagt hij deze activatie

niven10 03-08-14 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 966621)
Als het een iCloud Activation Lock is gaat een herstel in DFU mode ook niet helpen.

Oke wist ik niet weet ik het nu :d

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2014 om 13:56 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marake3 (Bericht 966630)
Het herstel Dfu heb ik al geprobeerd, maar gaat dus inderdaad niet. Telkens vraagt hij deze activatie

Jammer heb mis nog wat voor je bekijk de link maar rea hoor ik wel.

Link: Remove iPhone iCloud Activation Lock Screen - YouTube

Marake3 03-08-14 15:28

Als ik dit probeer dan krijg ik steeds bij stap 1 unsupported device.

Dus dit lukt ook niet. het gaat om een Ipad 2

niven10 03-08-14 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marake3 (Bericht 966640)
Als ik dit probeer dan krijg ik steeds bij stap 1 unsupported device.

Dus dit lukt ook niet. het gaat om een Ipad 2

Oke jammer dat het niet werkt ik weet dat het om een Ipad 2 gaat maar heb het gewoon gestuurd zodat je het kon proberen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2014 om 15:53 ----------

Heb toch nog wat voor je gevonden hopen dat dit werkt dit is ook van een bekent iemand die het voor doet dus zal wel geen problemen veroorzaken suc6.

Link: How To Bypass iOS 7 Activation Lock & Contact iCloud Owner For Permanent Fix - YouTube

Guest-20180925190238 03-08-14 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marake3 (Bericht 966640)
Dus dit lukt ook niet. het gaat om een Ipad 2

Al die JoeTjoeperij gaat niet werken als er een iCloud Activation Lock op zit. Stop daar mee alvorens je die iPad helemaal vernaggeld.

Als je kan bewijzen met een factuur/bon dat jij de rechtmatige eigenaar bent van die iPad dan bel met Apple. Apple zal dan de iCloud Activation Lock verwijderen.

Als je alleen maar het paswoord van het iCloud Apple ID vergeten bent dan kan je dat paswoord resetten.

niven10 03-08-14 16:34

Timosha heeft gelijk maar die trucjes kunnen altijd werken je weet het maar nooit.

Guest-20180925190238 03-08-14 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 966649)
Timosha heeft gelijk maar die trucjes kunnen altijd werken je weet het maar nooit.

Dan probeer die trucjes eerst zelf uit alvorens die op het forum te plaatsen. In dat geval spreek je tenminste uit ervaring. :rolleyes:

niven10 03-08-14 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 966651)
Dan probeer die trucjes eerst zelf uit alvorens die op het forum te plaatsen. In dat geval spreek je tenminste uit ervaring. :rolleyes:

Uiteraard maar ik heb het probleem zelf niet dus kan ik het ook niet doen en heb geen Ipad wil het zelf uitproberen als het kon wil er graag mensen mee helpen

Marake3 03-08-14 17:58

Ik ben inderdaad de rechtmatige eigenaar al 5jaar of zelfs langer! ik wou hem mee op vakantie nemen en gisteren avond is het probleem begonnen (toen was de helpdesk) al niet meer bereikbaar en vandaag ook niet. Morgenvroeg vertrekken we, daarom wou ik wel een oplossing.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2014 om 18:00 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 966648)
Al die JoeTjoeperij gaat niet werken als er een iCloud Activation Lock op zit. Stop daar mee alvorens je die iPad helemaal vernaggeld.

Als je kan bewijzen met een factuur/bon dat jij de rechtmatige eigenaar bent van die iPad dan bel met Apple. Apple zal dan de iCloud Activation Lock verwijderen.

Als je alleen maar het paswoord van het iCloud Apple ID vergeten bent dan kan je dat paswoord resetten.


Het paswoord ben ik niet vergeten, is nog steeds hetzelfde kan gewoon NIET activeren

Guest-20180925190238 03-08-14 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marake3 (Bericht 966656)
Ik ben inderdaad de rechtmatige eigenaar al 5jaar of zelfs langer!

Zo lang bestaat de iPad 2 nog niet. :rolleyes:

Citaat:

Het paswoord ben ik niet vergeten, is nog steeds hetzelfde kan gewoon NIET activeren
OK! Dan is die iPad waarschijnlijk met een ander iCloud Apple ID beveiligd. Want je schrijft ook dat die iPad niet meer in "Find my iPhone" gevonden wordt. Herken je het Apple ID?

Marake3 03-08-14 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 966658)
Zo lang bestaat de iPad 2 nog niet. :rolleyes:

OK! Dan is die iPad waarschijnlijk met een ander iCloud Apple ID beveiligd. Want je schrijft ook dat die iPad niet meer in "Find my iPhone" gevonden wordt. Herken je het Apple ID?

Ja het is nog steeds mijn Apple id wat hij geeft en zegt dat hij gekoppeld is aan mijn account. Maar als ik wil activeren dat zegt hij dat het niet gaat

longbigbear 03-08-14 19:30

hier geef het systeem aan dat met dit account de ipad niet kan worden ontkoppeld,maar als je terug kijkt geeft hij wel mijn email adres aan!
word morgen terug gebeld door apple, hoop dan meer te weten.
het "probleem "is vorige week begonnen, kon icloud niet meer benaderen en ook niet meer updaten en terug naar fabrieks instellingen.

Guest-20180925190238 03-08-14 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longbigbear (Bericht 966665)
...maar als je terug kijkt geeft hij wel mijn email adres aan!

Als je hetvolledige Apple ID kan zien is het geen iCloud Activation Lock. Een iCloud Activation Lock ziet er zo uit:

http://www.imgdumper.nl/uploads8/53d...one-001-en.png

niven10 03-08-14 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 966667)
Als je hetvolledige Apple ID kan zien is het geen iCloud Activation Lock. Een iCloud Activation Lock ziet er zo uit:

http://www.imgdumper.nl/uploads8/53d...one-001-en.png

Zo ziet het er idd uit je kan je email adres een klein beetje zien voor de mensen die het probleem hebben er staat ook een help onder ook wel eens opgedrukt.

Marake3 03-08-14 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niven10 (Bericht 966670)
Zo ziet het er idd uit je kan je email adres een klein beetje zien voor de mensen die het probleem hebben er staat ook een help onder ook wel eens opgedrukt.

Inderdaad hetzelfde als bij mij!

niven10 03-08-14 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marake3 (Bericht 966672)
Inderdaad hetzelfde als bij mij!

Oke dus bij u is het een iCloud lock ook op de help daar onder gedrukt? Apple ook al eens gebeld? En heeft u de Ipad niet met een ander Apple id geactiveerd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.