//

Muziek op iPad aangeschaft in iTunes

Muziek op iPad aangeschaft in iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je in de iTunes Store muziek aanschaft is dit op men iPad in Muziek onmiddellijk zichtbaar en kun je dat beluisteren, geen probleem. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-14, 09:51
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Muziek op iPad aangeschaft in iTunes

Als je in de iTunes Store muziek aanschaft is dit op men iPad in Muziek onmiddellijk zichtbaar en kun je dat beluisteren, geen probleem. Maar wat ik me nu afvraag is of die muziek dan ook daadwerkelijk op je iPad staat, of wordt dat dan telkens je er naar luistert van het internet gehaald of zo, en kun je als je geen internet verbinding hebt er niet maar luisteren. Ben binnenkort een tijdje in het buitenland (meestal zonder internet daar) en zou dan toch ook wel af en toe naar muziek van men iPad willen luisteren. Voor men iPod breng ik in iTunes men muziek handmatig over omdat ik soms van bepaalde albums niet alle song op men iPod wil hebben. Doet men dit dan ook het best op deze wijze voor een iPad of is dat niet nodig? En kan men bepaalde song die nu automatisch op men iPad verschenen zijn daar gewoon terug van verwijderen, of is het dan net alsof je die niet aangekocht hebt?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-14, 14:53
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Open iTunes op de iPad en tab op Aankopen en dan Niet op deze iPad. Als er een wolkje achter een titel staat, kun je die alsnog downloaden. Ook in je muzieklijst op de iPad kan er zo'n wolkje staan, zelfde instructie.
  #3  
Oud 01-09-14, 19:29
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Schaf iTunes Match aan, dan zie je al je muziek en kun je afspelen. Voordat je naar het buitenland gaat kun je de muziek downloaden die dan op je iPsd zonder internetverbinding af te spelen is. In Instellingen/Gebruik/Muziek kun je die muziek dan met één veeg eeer verwijderen, of per nummer in de Muziek-App.
  #4  
Oud 01-09-14, 22:17
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de tips. Ik bekijk het zeker en vast.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek (via iTunes) op iPad mini Royofzo iTunes 2 18-08-13 18:23
Geen muziek via itunes op ipad bram073 iPad algemeen 1 12-12-12 08:13
ipad, muziek, itunes? Hartkoor iTunes 20 14-05-12 22:02
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 21:35
Windows: aangeschaft en aangeschaft op iPhone samenvoegen bart2jes iTunes 0 11-09-09 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.