//

iPad 'loopt leeg'

iPad 'loopt leeg' discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad Mini (16GB, gekocht eind 2012) vertoont sinds 1,5 maand problemen met de batterij. De accu lijkt volledig leeg te lopen in de stand-by ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-14, 23:08
Rutger21 Rutger21 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard iPad 'loopt leeg'

Mijn iPad Mini (16GB, gekocht eind 2012) vertoont sinds 1,5 maand problemen met de batterij. De accu lijkt volledig leeg te lopen in de stand-by modus. Het stroomverbruik bij gebruik is normaal, maar de stand-by modus lijkt niet te werken. De batterij loopt binnen 24 uur volledig leeg zonder dat ik mijn iPad gebruik.

Ik heb al diverse dingen geprobeerd, waaronder het terugzetten naar fabrieksinstellingen maar dit heeft geen effect gehad.

Heeft iemand een eventuele oplossing voor dit probleem of moet ik de accu als verloren beschouwen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-14, 23:39
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

geef hem eens een harde reset ? homebutton en powerbutton meer dan 10 sec inhouden dan krijgt ie een reset dan de ipad eens hele dag aan de lader leggen

probeer dat eens
  #3  
Oud 12-09-14, 01:01
Rutger21 Rutger21 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de tip. Helaas heeft het niet gewerkt. Het lijkt er zelfs op dat de accu 'leeg loopt' wanneer mijn iPad is uitgeschakeld.

Deze week ontdekte ik nog een mankement. De Apple EarPods afstandsbediening werkt ook niet meer op mijn iPad Mini terwijl hij het wel doet op mijn Macbook en iPhone.
  #4  
Oud 12-09-14, 01:14
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Als je al zoveel uitgeprobeerd hebt dan denk ik dat er iets hardware matig mis is met de iPad. Ik weet niet waar je de iPad aangeschaft hebt, maar daar zou je eens langs kunnen gaan. Eind 2012, we naderen eind 2014, dus je zou nog garantie moeten hebben.

Als je het toestel bij Apple hebt aangekocht is het helemaal mooi, kan je hem lekker omruilen bij de Apple Store, of opsturen
  #5  
Oud 12-09-14, 01:17
Rutger21 Rutger21 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Dat ga ik maar eens proberen. Heb mijn iPad eind 2012 aanschaft bij Dixons. Zij adverteren met '3 jaar garantie op Apple', maar ik weet niet of dat ook geldt voor mijn aankoop.
  #6  
Oud 12-09-14, 01:20
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rutger21 Bekijk bericht
Dat ga ik maar eens proberen. Heb mijn iPad eind 2012 aanschaft bij Dixons. Zij adverteren met '3 jaar garantie op Apple', maar ik weet niet of dat ook geldt voor mijn aankoop.
Ik denk dat ze dat al sinds 2012 aanbieden, dat 3 jaar garantie. Gewoon even langsgaan met de aankoopbon. Moet goed komen. Meld wel hier of het is opgelost. Succes!
  #7  
Oud 20-09-14, 20:51
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Bekend probleem.
-iPad aan de iTunes hangen
-Alle apps eerst via iTunes updaten, niet op de iPad
-iPad herstellen als nieuw (een nieuwe image word er gedownload)
-Geen Back-up terug zetten
-Apps opnieuw installeren

Probleem is te herkennen aan, volledig opladen en dan de batterij monitor in de gaten houden. Dan zal je zien dat de stand-by en de gebruik tijd gelijk oplopen.
Het lijkt dat de iPad / iPhone niet in stand-by gaat.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 19:56 ----------

Wat mij opvalt is dat het verkeerd gaat bij het ota update.
Ik had geregeld dat de batterij opeens spontaan begon leeg te lopen.
Na in iTunes auto update uitgezet te hebben geen last meer gehad.
Nu stond opeens iOS 8.0 klaar en zag ook dat opeens mijn batterij begon te leeg te lopen.
Dus het niet met 100% zekerheid te zeggen maar het lijkt dat er iets mis gaat met het pushen naar de iPhone/iPad ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad batterij loopt compleet leeg in standby Gronaldo iPad algemeen 5 27-01-14 19:37
iPad 3 batterij loopt leeg. Anietje iPad algemeen 8 15-02-13 12:02
iPad 3 loopt in standby leeg. deleon iPad algemeen 5 23-07-12 00:26
Ipad 3 batterij loopt leeg in Stand By Bodegake iPad algemeen 4 30-05-12 00:03
ipad batterij loopt leeg ingeborg1 iPad algemeen 15 21-09-11 07:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.