//

Batterij monitor

Batterij monitor discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand een app. waarmee je de werkelijke rest tijd van je batterij kunt nakijken. Maar dus een app. die aangeeft wat de werkelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-14, 12:18
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Batterij monitor

Weet er iemand een app. waarmee je de werkelijke rest tijd van je batterij kunt nakijken. Maar dus een app. die aangeeft wat de werkelijk rest tijd is van de batterij en die dus enerzijds rekening houd met wat er zoal aanstaat (dingen zoals Wi-Fi, Bluetooth, screensaving en zo want ik veronderstel dat het aan of uit staan van deze dingen toch wel de rest tijd van je batterij beïnvloeden) en anderzijds rekening houd met de werkelijke conditie van je batterij (door bijvoorbeeld van verloop van tijd zich zelf te corrigeren.

Ik heb namelijk een iPod Touch waarvan ik denk dat de batterij haar beste tijd gehad heeft, maar alvorens de kost te doen deze te vervangen wou ik toch even testen wat de toestand van de batterij is.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-14, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
...anderzijds rekening houd met de werkelijke conditie van je batterij (door bijvoorbeeld van verloop van tijd zich zelf te corrigeren.
Dat kan tot nader order alleen met een jailbreak en de app Battery Logger Plus. Geen enkele app uit de App Store kan (of mag) de chip in de accu uitlezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad als monitor ? Engelandvaarder iPad algemeen 3 01-12-12 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.