//

Mijn iPad GB opslag klopt niet

Mijn iPad GB opslag klopt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag Mijn ipad geeft aan dat hij nog minder dan 1gb over hebt maar als je alles bij elkaar optel dan kom je nog lang ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-14, 23:37
Dennisriet Dennisriet is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Exclamation Mijn iPad GB opslag klopt niet

Goedendag

Mijn ipad geeft aan dat hij nog minder dan 1gb over hebt maar als je alles bij elkaar optel dan kom je nog lang niet bij +/- 12 Gb in gebruik wat kan ik hier aan doen

Groeten dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-14, 10:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Daar kan je helaas niets aan doen. Van de 16GB die je iPhone heeft gaan een aantal GB naar het besturingssysteem. Je hebt nooit de volle 16GB om muziek, apps, .. op te installeren.

Je kan dit checken via Settings -> General -> About -> Capacity
  #3  
Oud 18-09-14, 14:10
Daimontz Daimontz is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 6
Standaard

Daarbij is er altijd nog wat van geheugen dat ergens rond dwarrelt dat je niet echt ergens bij ziet staan...
  #4  
Oud 18-09-14, 18:24
Vwer Vwer is offline
 
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Dat is heel simpel op te lossen,wis alle inhoud en instellingen en zet daarna je backup terug via icloud,en voila je hebt terug je volledig geheugen zoals het moet.
Heb het ook meegemaakt dat ik maar 1 gb over had en bijna geen apps had.
Succes!
  #5  
Oud 19-09-14, 11:18
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

Je kan IcleanerPro, installeren.
Volgens de ipad kon ik geen apps meer installeren. Na gebruik van IcleanerPro, had ik er weer 1,2Gb, bij. Ook kan je een app installeren die de cashe leegt van apps zoals Spotify. Vreemd genoeg kan je dit niet doen vanuit de apps zelf. Dus zijn er gelukkig altijd heldere lichten, die er dan een app voor maken. Anders gaat 1/6 van alle vrije ruimte op aan cashfiles.

Als je -zoals in het vorige bericht, steeds je data moet verwijderen en terug moet zetten vanuit je cloud, dan kan je dit bij intensief gebruik van div apps, zoals Spotify er een van is, iedere dag gaan doen. Is geen tegemoetkoming in de gebruiksvriendelijkheid. Met IcleanerPro, verwijdert hij met een druk op de knop, alle rommel van iedere app, van je ipad. Voordat je dat doet biedt de tweak ook de mogelijkheid om de data in de app, te backuppen. Mocht je bij de eerste keer bang zijn iets te verwijderen, dan is die optie wel fijn.. Hij staat bij mij op de ipad, maar ik weet niet waar ik m vandaan heb. Volgens mij staat hij niet in de Appstore. Maar zoals mijn ervaring mij leert, moet ik voor apps die echt bijdrage aan het gebruiksgemak, sowieso niet in de appstore zijn.

Laatst gewijzigd door Davea; 19-09-14 om 11:44.
  #6  
Oud 19-09-14, 13:43
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davea Bekijk bericht
Je kan IcleanerPro, installeren.
Volgens de ipad kon ik geen apps meer installeren. Na gebruik van IcleanerPro, had ik er weer 1,2Gb, bij. Ook kan je een app installeren die de cashe leegt van apps zoals Spotify. Vreemd genoeg kan je dit niet doen vanuit de apps zelf. Dus zijn er gelukkig altijd heldere lichten, die er dan een app voor maken. Anders gaat 1/6 van alle vrije ruimte op aan cashfiles.

Als je -zoals in het vorige bericht, steeds je data moet verwijderen en terug moet zetten vanuit je cloud, dan kan je dit bij intensief gebruik van div apps, zoals Spotify er een van is, iedere dag gaan doen. Is geen tegemoetkoming in de gebruiksvriendelijkheid. Met IcleanerPro, verwijdert hij met een druk op de knop, alle rommel van iedere app, van je ipad. Voordat je dat doet biedt de tweak ook de mogelijkheid om de data in de app, te backuppen. Mocht je bij de eerste keer bang zijn iets te verwijderen, dan is die optie wel fijn.. Hij staat bij mij op de ipad, maar ik weet niet waar ik m vandaan heb. Volgens mij staat hij niet in de Appstore. Maar zoals mijn ervaring mij leert, moet ik voor apps die echt bijdrage aan het gebruiksgemak, sowieso niet in de appstore zijn.
Maar de TS heeft ook geen jailbreak dus hoe gaat hij dat dan installeren?
  #7  
Oud 19-09-14, 14:02
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

Er even een jailbreak overheen gooien?
Is er ook niet een download app die je kan installeren, zonder dat je ipadis gejailbreakt?
Bv T*ngb* ?

Namen van apps mag je vast niet noemen, dus vul op de sterretjes de letters maar in
  #8  
Oud 19-09-14, 14:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davea Bekijk bericht
Er even een jailbreak overheen gooien?
Hoe gooi je die jailbreak er overheen bij iOS 8?
  #9  
Oud 19-09-14, 14:09
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

Ios 8? Even een rollback naar IOS 7. zijn er apps die IOS8 vereisen, welke gelijktijdig onmisbaar zijn op je ipad? Sluit m anders even aan op je pc en installeer het programma in de vorige post op de pc. Deze installeert dan een certificaat op je ipad en kan je apps installeren zonder jailbreak.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weergave email data ipad klopt niet renevuijk iPad algemeen 3 06-12-13 19:00
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad Guest-20161104111522 iPad algemeen 12 29-06-13 17:17
Mijn printer print niet vanaf mijn iPad of iPhone. rudycastro iPad algemeen 19 03-12-12 12:20
Windows: Tijd klopt niet bij synchronisatie iPad en Outlook jwkempeneers iTunes 2 16-10-10 22:12
'Mijn nummer' klopt niet AceHighHugo iPhone algemeen 6 26-09-08 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.