iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 2 na iOS 8 update zwart beeld met logo (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/157926-ipad-2-na-ios-8-update-zwart-beeld-logo.html)

macbas 18-09-14 19:09

iPad 2 na iOS 8 update zwart beeld met logo
 
Ik heb mijn ipad2 via Wi-Fi laten updaten naar ios8. Ik heb nu enkel een zwart scherm met het logo.

Nieuwe Itunes gedownload maar herkend de ipad niet (computer herkend geen usb)

Geprobeerd te herstarten door de uitknop in te houden; niks
Geprobeerd te herstarten door home en uitknop in te houden; niks

Hij b;ijft dit volhouden tot de accu leeg is, overnieuw opladen levert geen verschil, krijg weer zwart scherm met apple logo

Wie heeft er oplossingen?

pruuk 19-09-14 10:00

Ik heb het zelfde probleem, heb je al een oplossing ?

mvg
Hans Jansen

macbas 20-09-14 10:15

Ha Hans,

Helaas, vandaag carecentrum gebeld, komen er ook niet uit. "breng maar naar de apple store of a-mac"

Denk dat dat de enige oplossing is voor nu.

Groeten,

Machel

feens 20-09-14 16:12

Ik heb ook een update gedaan met mijn IPad 2 , werkt prima alleen mijn 3 G prepaid kaart werkt niet meer klopt dat, miet ik een 4 G kopen?

Beech43 20-09-14 16:19

Waarom heb je niet geupdated via iTunes ?
Ik zou 'm nu aan de lader laten hangen en afwachten wat er gebeurt. Na enige tijd (zwart scherm met Apple-logo) verschijnt er een balk met een voortgangstreep ten teken dat de installatie van iOS 8 bezig is. Je moet zo'n omvangrijke update altijd aan de lader laten plaatsvinden. Overigens wat stond er in Instellingen ? Was de download al klaar ?

Lees dit eens, vooral de procedure als je de iPad met de PC verbindt (stuk van r2yagirl).

Tot slot, als niets lukt, neem dan hiervan kennis.

macbas 20-09-14 18:31

Bezoek aan de appelstore heeft de ipad goed gedaan, hij doet het weer!

@Beech43, waarom niet aan de itunes; gebruik ik nooit. Aan de lader laten hangen heeft geen functie, hij ging niet verder met de update, ergo na 24u op de lader was de accu na 15 minuten leeg (ook deze is getest bij de store; werkt voor 85%). Instellingen gaven gewoon aan dat de update klaar was om te installeren.

groet

feens 21-09-14 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feens (Bericht 972924)
Ik heb ook een update gedaan met mijn IPad 2 , werkt prima alleen mijn 3 G prepaid kaart werkt niet meer klopt dat, moet ik een 4 G kopen?

Ik heb nav de verhalen over het zwarte scherm mijn iPad op nieuw op laten starten. 3G kaart doet het nu weer gelukkig

Freeltd 21-09-14 09:24

Bij mij ineens ook pribs met de iPad2. Daarnet voor mijn zoontje nog een paar kleuterspellen erop gezet en nu blijft alles hangen. Apps opstarten gaat nog en je ziet ook beweging, maar verder kun je niets meer. Zelfs bij de instellingen kan ik niet meer scrollen. Rebooten hielp niet. Dadelijk eens aan iTunes hangen en herstellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.