iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   App icoon heeft witte achtergrond (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/157940-app-icoon-heeft-witte-achtergrond.html)

Lorenzo1992 18-09-14 23:28

App icoon heeft witte achtergrond
 
1 Bijlage(n)
Hallo,

Hopelijk kunnen jullie me helpen bij het volgende probleem. Als ik af en toe mijn apps update of een nieuwe app installeer dan blijft het app icoontje een witte achtergrond hebben. Kan ik daar iets aandoen?.

Zie bijlage voor het resultaat.

stino90 19-09-14 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo1992 (Bericht 971987)
Hallo,

Hopelijk kunnen jullie me helpen bij het volgende probleem. Als ik af en toe mijn apps update of een nieuwe app installeer dan blijft het app icoontje een witte achtergrond hebben. Kan ik daar iets aandoen?.

Zie bijlage voor het resultaat.

Ik heb/ had dit bij webpagina's die ik op mijn beginvenster zet. Maar als ik de pagina opende was het probleem opgelost, dan kreeg ik dus weer een afdruk van de webpagina.

Ik zou dus zeggen... Open de app eens, maar dat heb je mss al gedaan?

25wilma 19-09-14 10:08

Witte achtergrond apps
 
Zoals het voorbeeld hierboven zien er bij mij veel apps uit.

Weet iemand hoe je dat kan oplossen? De apps openen dat heb ik gedaan,maar dat is niet de oplossing.

Bij voorbaat dank!

Lorenzo1992 19-09-14 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stino90 (Bericht 972015)
Ik heb/ had dit bij webpagina's die ik op mijn beginvenster zet. Maar als ik de pagina opende was het probleem opgelost, dan kreeg ik dus weer een afdruk van de webpagina.

Ik zou dus zeggen... Open de app eens, maar dat heb je mss al gedaan?

Haalt niks uit als ik de app open, het blijft wit.

Guest-20180925190238 19-09-14 10:58

Voer eens een harde reset uit.

25wilma 19-09-14 12:46

Witte achtergrond apps
 
Dat heb ik gedaan,maar sommige komen terug en andere blijven een witte achtergrond houden. Wie weet even afwachten misschien hersteld het van zelf?

Dank je wel,groet Wilma

Lorenzo1992 19-09-14 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 972192)
Voer eens een harde reset uit.

Heb ik gedaan maar helpt niet.

Guest-20180925190238 19-09-14 16:32

Dat witte icoontje is een "place holder". Ik ken dat fenomeen eigenlijk alleen maar als er ooit een backup met jailbreak restanten werd teruggezet.

25wilma 19-09-14 18:16

Witte achtergrond.
 
Héél wat apps, al heel wat zijn weer gewoon zoals het hoort. Erop klikken dan komen sommigen terug. Zoals hierboven stond. Geef dat toch maar door wie weet helpt dat andere ook-:)

Lorenzo1992 19-09-14 23:25

Dus is er daar eigenlijk niet echt een oplossing voor?

25wilma 22-09-14 15:56

Witte achtergrond.
 
Nee tot nu toe blijven de apps het zelfde. Degene die weer gewoon werden zijn dat gebleven. De andere blijven een witte achtergrond houden. De reden:confused:

Applejam 31-08-15 11:57

App logo
 
Het probleem doet zich soms ook voor met iTunes albumafbeeldingen.Dan krijg je die lelijke muzieknoot afbeelding. De witte app met patroon lijkt me van dezelfde aard te zijn. Ook bij het inladen van je muziekbib. worden de afbeeldingen op de muzieknoten geplaatst. Beter zou zijn dat de apps geen ondergrond zouden hebben maar uit 1 toplaag zouden bestaan n.l . de afbeeldingslaag.

Beech43 31-08-15 15:53

De muzieknoten worden geplaatst als er geen album gevonden kan worden. Een soort vraagteken dus.

Applejam 01-09-15 10:10

App logo/ albumillustratie iTunes
 
Bij 2 albums waarop elk 1 nummer ,verschijnen de illustraties niet ,alleen de noot. Door ze eerst te downloaden en daarna terug te plaatsen in de cloud kreeg ik de illustraties weer terug op mijn iPad, maar niet in de albumbibliotheek van Apple TV.

Bij de app kun je niets zelf doen dan wachten op de volgende update.

Guest-20180925190238 01-09-15 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Applejam (Bericht 1004344)
De witte app met patroon lijkt me van dezelfde aard te zijn.

Niet alles is wat het jou lijkt. :rolleyes:

Zoals ik eerder schreef is dat witte app icoontje een "placeholder" voor een ontbrekend app icoontje. Dat heeft dus absoluut niets te maken met die iTunes noot. In feite ben je heel erg "off topic" bezig (en dit topic aan het kapen).

Applejam 01-09-15 12:16

De app illustratie was verdwenen na een update. Ook een albumillustratie is kennelijk niet altijd een vastgegeven wilde ik maar zeggen. Geef dan maar eens een oplossing om die placeholder weer te voorzien van de afbeelding.
Volgens mij is die iTunes- muzieknoot ook een placeholder voor de albumillustraties. Off Topic of niet ,ik vond en vind het nog steeds een overeenkomstig geval.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:47.