//

iPad Air heeft slechte internetverbinding

iPad Air heeft slechte internetverbinding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPad Air heeft een slechte internetverbinding. Bij Facetime heeft de iPad elke minuut een slechte verbinding en is de beeldkwaliteit heel slecht. Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-14, 17:21
Gamenick Gamenick is offline
• iOS 7.1.2
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard iPad Air heeft slechte internetverbinding

Hallo,

Mijn iPad Air heeft een slechte internetverbinding. Bij Facetime heeft de iPad elke minuut een slechte verbinding en is de beeldkwaliteit heel slecht.
Ook met spellen is de verbinding erg langzaam en doen de spellen het soms niet.
Iemand die een oplossing hiervoor heeft?

Nick.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-14, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De internetverbinding zal wel in orde zijn. Waarschijnlijk een probleem/interferentie met de Wi-Fi verbinding tussen iPad en Wi-Fi router. Zet de router eens op een ander Wi-Fi kanaal. Bij voorkeur 1 of 11 (of 13). Of gebruik de 5 GHz band indien mogelijk.
  #3  
Oud 20-09-14, 17:44
Gamenick Gamenick is offline
• iOS 7.1.2
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De internetverbinding zal wel in orde zijn. Waarschijnlijk een probleem/interferentie met de Wi-Fi verbinding tussen iPad en Wi-Fi router. Zet de router eens op een ander Wi-Fi kanaal. Bij voorkeur 1 of 11 (of 13). Of gebruik de 5 GHz band indien mogelijk.
Alleen de iPad Air heeft problemen met het internet. Andere toestellen zoals een iPhone 5c doen het gewoon zonder problemen. Kan het aan de iPad liggen? Moet die herstelt worden naar fabrieksinstellingen?
  #4  
Oud 20-09-14, 17:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamenick Bekijk bericht
Kan het aan de iPad liggen? Moet die herstelt worden naar fabrieksinstellingen?
Dat kan ook. Als je die reden wil uitsluiten kan je de iPad met iTunes herstellen en voorlopig geen backup terugzetten. Als de netwerkverbinding goed werkt kan je een backup terugzetten.
  #5  
Oud 20-09-14, 18:14
Gamenick Gamenick is offline
• iOS 7.1.2
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat kan ook. Als je die reden wil uitsluiten kan je de iPad met iTunes herstellen en voorlopig geen backup terugzetten. Als de netwerkverbinding goed werkt kan je een backup terugzetten.
Ik ga nu proberen of de problemen opgelost zijn als ik de iPad update naar iOS8! Ik laat het weten als het gelukt/niet gelukt is!
  #6  
Oud 20-09-14, 18:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamenick Bekijk bericht
Ik ga nu proberen of de problemen opgelost zijn als ik de iPad update naar iOS8!
Doe die update dan bij voorkeur met iTunes. Dan komt er een fris gewassen en gestreken iOS 8 disk image (ramdisk) op de iPad. Succes gewenst.
  #7  
Oud 20-09-14, 19:56
Gamenick Gamenick is offline
• iOS 7.1.2
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Doe die update dan bij voorkeur met iTunes. Dan komt er een fris gewassen en gestreken iOS 8 disk image (ramdisk) op de iPad. Succes gewenst.
Ja, dat heb ik gedaan! De iPad werkt tot nu toe weer goed en nog geen problemen gehad met Facetime of spellen sinds 19u! Bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone maakt enorm slechte internetverbinding? jessemesse iPhone algemeen 4 18-11-13 17:19
Ipad 2 (ios 7) heeft geen/slechte Wi-Fi ontvangst veroen iPad algemeen 0 31-10-13 20:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.