Gehuurde films kwijt na herstel ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eergister heb ik twee films gehuurd. Ik had 29 dagen om de start ervan in te shakelen. Eentje ervan wil ik vanavond bekijken. Echter... iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gehuurde films kwijt na herstel ipad
Eergister heb ik twee films gehuurd. Ik had 29 dagen om de start ervan in te shakelen. Eentje ervan wil ik vanavond bekijken. Echter... iTunes vroeg me of ik de iOS wilde updaten. Per ongeluk op ja geklikt. Had ik echter geen probleem mee, dus heb het maar gewoon zijn gang laten gaan.
Het installeren ging niet goed, dus kreeg ik de vraag om hem te herstellen. Daar heb ik voor gekozen, en nu is alles weer terug, behalve de twee gehuurde films. Ik iTunes kan ik ze ook niet meer vinden, terwijl ik echt nog recht heb om ze vandaag allebei te bekijken. Heeft iemand enig idee wat te doen om deze terug te krijgen? Alvast bedankt, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
films, gehuurd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten kwijt na herstel | Midia123 | iPhone algemeen | 3 | 17-12-13 16:40 |
Gehuurde films via Itunes | Rogerjanssen | iPad algemeen | 4 | 04-05-13 00:03 |
Windows: Gehuurde film kwijt.... | Enjoy | iTunes | 3 | 09-07-12 20:49 |
Mac OS X: Itunes gehuurde films niet meer af kunnen spelen. | Badboy78 | iTunes | 2 | 12-06-12 23:39 |
Foto: foto's kwijt na herstel | koeke77 | Muziek, foto & video | 1 | 27-01-12 19:50 |
|
|