Airplay list met maar 1 Apple TV discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op onze school hebben we ruim 40 Apple TV's en op iOS7 zie je dan een lijst zodra je op AirPlay klikt. Met de komst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Airplay list met maar 1 Apple TV
Op onze school hebben we ruim 40 Apple TV's en op iOS7 zie je dan een lijst zodra je op AirPlay klikt.
Met de komst van iOS8 is de lijst op 2 regels na leeg. Op regel 1 staat IPAD, op regel 2 een willekeurige AppleTV. De bedoeling overigens van de list is dat de docent de juiste AppleTV voor zijn lokaal ka kiezen. Is dit een bug of is een foefje om de lijst weer tevoorschijn te halen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet in die lijst even naar boven vegen (swipen), dan komen ze allemaal voorbij.
|
|
|||
|
|||
Ja als het zo makkelijk was dan deed ik dat wel echter helaas.....welke kant je ook swiped....geen lijst behalve dan de 2 genoemde regels....
|
|
|||
|
|||
Bij mij is dat wel zo. Misschien moet je bij de beheerder zijn van alle ATV's.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bonjour Browser kan je op een iPhone/iPad installeren: https://itunes.apple.com/nl/app/disc...1017?l=en&mt=8 Als je een Mac ter beschikking hebt kan het ook op een Mac: Tildesoft |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel onhandig dit want in iOS7 werd de lijst wat groter uitgevouwen. Hopelijk passen ze dit nog aan in de toekomst. En de beheerder van die ATV's ben ik zelf maar nog niet zo'n bedreven Apple persoon. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 13:29 ---------- Citaat:
Zie mijn response boven, het swipen blijkt wel te werken. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is bij receiver met Airplay ook nog Apple tv nodig voor beelden? | Erik Denon | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 23-01-14 21:41 |
Geluid in de douche via Apple TV met airplay, maar welke versterker? | JWolters | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 22-09-12 13:48 |
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 | meyerk | iPhone algemeen | 4 | 10-03-11 23:29 |
|
|