//

Synchroniseren lukt niet meer

Synchroniseren lukt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje synchroniseert mijn ipad2 niet meer met de desktop. Hij begint en bij de apps overzetten stopt hij en laat de melding zien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-14, 20:41
wilfred1 wilfred1 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard Synchroniseren lukt niet meer

Sinds een tijdje synchroniseert mijn ipad2 niet meer met de desktop. Hij begint en bij de apps overzetten stopt hij en laat de melding zien dat deze pc niet meer gemachtigd is. diverse "oplossingen" reeds geprobeerd. "pc is reeds gemachtigd" blijft tevoorschijn komen. Wie heeft er nog een idee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-14, 20:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfred1 Bekijk bericht
Wie heeft er nog een idee ?
Je kan eens goegelen op "itunes lockdown" of het onderstaande KB van Apple lezen:

iTunes: de map Lockdown opnieuw instellen
  #3  
Oud 23-09-14, 21:28
wilfred1 wilfred1 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard

Ik heb dit uitgevoerd maar nu krijg ik een onbekende fout 0XE8000003
  #4  
Oud 23-09-14, 21:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Let me google that for you
  #5  
Oud 24-09-14, 07:22
wilfred1 wilfred1 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard Foutcode

Hoi timosha. Bedankt voor de moeite die je doet. De foutcode doet zich nu niet meer voor. Opnieuw opstarten deed het hem. Echter synchroniseren doet hij nog altijd niet. Computer niet gemachtigd, machtigen, computer is reeds gemachtigd en het hele spel begint opnieuw. Heb de ipad nu op een laptop aangesloten en daar geprobeerd. Synchroniseren kan echter maar op één computer ? Misschien mijn account maar eens veranderen? Ik weet het even niet meer.
  #6  
Oud 25-09-14, 10:16
wilfred1 wilfred1 is offline
 
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard Hulp

Ik heb nu al van alles geprobeerd. iTunes verwijderd, alles van Apple verwijderd met revo uninstaller, tot en met het laatste bit. Opnieuw installeren iTunes , computer vertrouwd- ja. Machtigen-ja. Reeds gemachtigd. Computer is niet meer gemachtigd-fffffffuu....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Synchroniseren lukt niet Manouk iTunes 3 03-05-13 10:51
Windows: apps synchroniseren lukt niet meer haran iTunes 0 21-04-13 06:59
HELP! Synchroniseren lukt niet meer PieterPater iTunes 0 18-11-11 16:59
Iphone synchroniseren lukt niet meer! arnoo iTunes 1 01-06-11 13:57
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer Kenzo2010 iTunes 0 12-11-10 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.