//

Geen geluid na iOS 8

Geen geluid na iOS 8 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iOS 8 op de iPad 3 geen geluid meer wel met you tube enz maar als er een bericht binnenkomt niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-14, 22:25
blackfocus blackfocus is offline
• iOS 17.4
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 54
Standaard Geen geluid na iOS 8

Na de update naar iOS 8 op de iPad 3 geen geluid meer wel met you tube enz maar als er een bericht binnenkomt niet voor zover ik heb ontdekt imessage Wordfeud . buien alarm . En nog meer spellen . En de toetsklik en afsluitgeluid
Heb de iPad al herstel zonder resultaat
Bugje ? Of zie ik wat over het hoofd ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-14, 10:23
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Kan het dat de iPad op stil staat?

  #3  
Oud 25-10-14, 23:04
usenetjuh usenetjuh is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Hier hetzelfde probleem sinds overgang van iOS 7 naar iOS 8 op mijn iPad 2. Ik hoopte al dat het met de laatste update (iOS 8.1) het probleem opgelost zou zijn, maar niet dus. Bij o.a. filmpjes in de webbrowser en de youtube app heb ik wel geluid, maar systeemgeluidjes zoals meldingen en toetsenbord etc doet ie niet. Bij de meeste games heb ik ook geen geluid, terwijl kennissen die ook een iPad 2 hebben met iOS 8 weer helemaal géén problemen hebben. Wat heb ik toch spijt dat ik overgegaan ben naar dat iOS 8. Ik was ook nét te laat met teruggaan naar iOS 7, want daar waren ze bij Apple nét mee gestopt en werdt dus niet meer goedgekeurd in iTunes. Ik hoop echt dat iemand een goede oplossing weet, want op deze manier is mijn iPad bijna onbruikbaar geworden...

Laatst gewijzigd door usenetjuh; 26-10-14 om 06:03.
  #4  
Oud 26-10-14, 00:50
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen.
  #5  
Oud 26-10-14, 02:01
usenetjuh usenetjuh is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen.
Bedankt voor het reageren, maar daar was ik zelf ook al opgekomen. Ik heb ook al meerdere malen een schone installatie/voledig herstel via iTunes gedaan, maar ook zonder resultaat. Het is echt geen instelling ofzo.

Groeten,
Mario

Laatst gewijzigd door usenetjuh; 26-10-14 om 06:05.
  #6  
Oud 26-10-14, 16:14
usenetjuh usenetjuh is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Voor mij is het probleem nu "gelukkig" opgelost. Vanmorgen nogmaals en voor de zoveelste keer een volledig en schoon herstel via iTunes gedaan, en dat heeft het nu opeens wél opgelost. Vreemd dat het probleem nu opeens wél opgelost is, want ik heb de afgelopen dagen wel tig keer hetzelfde gedaan, maar toen zonder enig resultaat. Ik hoop dat blackfoces ook het geluk heeft, en dat het probleem voor hem ook opgelost kan worden.

Toen ik mijn iPad 2 nog maar pas had (toen nog met iOS 7) had ik een keer plotseling hetzelfde probleen, maar toen bleek dat ik per ongeluk, tijdens het reinigen van de iPad, het geluid/mute knopje aan de zijkant verschoven had, en daar kwam ik pas na uren stressen achter. Ik zeg niet dat dat het probleem bij jou is, blackfocus, maar controleer het voor de zekerheid tóch maar even

In ieder geval heel veel succes!

Groeten,
Mario


EDIT: Heb inmiddels de iPad 2 verkocht en meteen een iPad Air 32GB aangeschaft. Die worden in de winkel "gelukkig" nog standaard met iOS 7.1.2 verkocht, en daar ging het mij juist ook om, want het probleem met het geluid was dan wel opgelost, maar dat iOS 8.1 loopt nog van geen kanten en zit nog steeds vol met bugs...

Laatst gewijzigd door usenetjuh; 29-10-14 om 14:01.
  #7  
Oud 28-10-14, 00:11
bri3 bri3 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Bij mij het zelfde probleem bij me iPhone 6 iOS 8.1

Ook geen geluid bij real race 2 en npo (uitzending gemist) wel geluid bij YouTube rtlxl enzv)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
iOS 7 iPhone 5 - GEEN GELUID Jan123 iPhone algemeen 18 20-03-14 15:12
Iphone 5 na update ios 7.02 geen geluid miekie75 iPhone algemeen 2 18-10-13 23:02
iPhone 4 geen geluid bij iOS 6 tanleonie iPhone algemeen 6 24-02-13 20:09
Ipad iOS 4.2 gm Airplay geen geluid gerhard iPad algemeen 4 23-11-10 20:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.