iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Trage iPad Air (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/158444-trage-ipad-air.html)

Rockywoman 26-09-14 08:40

Trage iPad Air
 
Ik wist niet zo snel waar ik mijn bericht moest posten, dus ik hoop dat ik hier goed zit. Ik ben in het bezit van een 32gb iPad Cellular. De laatste tijd is mijn ipad erg traag met het laden van pagina's en bepaalde apps zoals Pinterest (Die ik veel gebruik). Ik heb de dolphin browser gedownload omdat mensen mij dat adviseerde om te doen, maar ook dat helpt niet. Heb diversen pagina's afgezocht naar een oplossing, maar geen van de oplossingen helpt niet. Heb ook contact opgenomen met de kpn en die hebben een Wi-Fi kanaal voor mij aangepast omdat het daar wel eens aan zou kunnen liggen, maar ook dat helpt niet. De rest van de apparaten zoals mijn imac en samsung note mobiel die werken prima via de Wi-Fi. Ik heb wel de update naar ios8 gedaan, maar direct na alle klachten weer gedowngrade naar versie 7.1.2
Tevens alle instellingen gewist, harde reset gedaan etc....
Weet iemand een oplossing? Want ik weet het echt niet meer nu.

Beech43 26-09-14 12:39

Pas even je gegevens aan, daar staat nog FW 5.0.

PhonePad 27-09-14 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman (Bericht 975412)
Ik wist niet zo snel waar ik mijn bericht moest posten, dus ik hoop dat ik hier goed zit. Ik ben in het bezit van een 32gb iPad Cellular. De laatste tijd is mijn ipad erg traag met het laden van pagina's en bepaalde apps zoals Pinterest (Die ik veel gebruik). Ik heb de dolphin browser gedownload omdat mensen mij dat adviseerde om te doen, maar ook dat helpt niet. Heb diversen pagina's afgezocht naar een oplossing, maar geen van de oplossingen helpt niet. Heb ook contact opgenomen met de kpn en die hebben een Wi-Fi kanaal voor mij aangepast omdat het daar wel eens aan zou kunnen liggen, maar ook dat helpt niet. De rest van de apparaten zoals mijn imac en samsung note mobiel die werken prima via de Wi-Fi. Ik heb wel de update naar ios8 gedaan, maar direct na alle klachten weer gedowngrade naar versie 7.1.2
Tevens alle instellingen gewist, harde reset gedaan etc....
Weet iemand een oplossing? Want ik weet het echt niet meer nu.

Had ik ook met de "Air" maar sinds de recente update is alles weer OK!

kolo 27-09-14 17:05

Ik had met mij iPad Air vergelijkbare problemen (en nog een ander email probleem) na upgrade naar iOS 8.0. Na een paar dagen werd mijn browser ook ongelofelijk traag. Wat bij mij hielp was het werkgeheugen leegmaken: aan/uit knop indrukken tot het schuifje uitschakelen in beeld verschijnt. Daarna de Home knop indrukken en ingedrukt houden tot het "gewone" scherm met icoontjes weer verschijnt. Bij mij hielp dit, de snelheid was weer terug. Ondertussen heb ik naar 8.0.2. geüpdate en dat lijkt qua snelheid ook o.k.

Succes, en snel updaten naar 8.0.2!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.