iPad Air Switch Niet Tussen Landscape- en Portrait-modus. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture lezers, Na de update naar iOS 8.0.1. weigert m'n iPad Air vaak te switchen tussen landscape- en portrait- modus, wanneer ik de iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air Switch Niet Tussen Landscape- en Portrait-modus.
Beste iCulture lezers,
Na de update naar iOS 8.0.1. weigert m'n iPad Air vaak te switchen tussen landscape- en portrait- modus, wanneer ik de iPad kantel. Zelf denk ik dat het probleem zit in de sensor, omdat hij soms alleen switcht als ik de iPad verder kantelt dan hoort. Is hier een mogelijkheid voor om deze sensor te kalibreren of iets dergelijks? Ik hoor graag van jullie! Alvast ontzettend bedankt! Met vriendelijke groet, Fliktorie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou in ieder geval 8.0.2 er op zetten.
En dan in Instellingen: Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wezenlijk verschil tussen iPad 2 en iPad AIR in gebruik? | MCNO | iPad algemeen | 8 | 06-06-14 17:28 |
iPad Air portrait view | PindaNL | iPad algemeen | 3 | 01-11-13 19:13 |
IPC iphone app speelt films alleen portrait en niet landscape | nl05369 | iPhone Apps | 0 | 14-03-12 23:23 |
apps willen niet roteren naar landscape modus in iPad 2? | locuta | iPad algemeen | 3 | 15-05-11 00:48 |
Portrait > landscape werkt niet, tilt ook niet | pindaaaa | iPhone algemeen | 0 | 26-12-10 17:49 |
|
|