Na update van Yosemite, iPad niet te synchroniseren. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar 10.10 Yosemite kan ik onze iPads en iPhones niet meer synchroniseren. Als het synchroniseren bijna klaar is geeft iTunes aan dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update van Yosemite, iPad niet te synchroniseren.
Na de update naar 10.10 Yosemite kan ik onze iPads en iPhones niet meer synchroniseren. Als het synchroniseren bijna klaar is geeft iTunes aan dat er geen voldoende ruimte meer op de iPad/iPhon
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe vol zitten ze ? Overigens is iOS 8.1 beschikbaar, misschien lost dat de zaak op.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn iPad bijna 6 GB ruimte gemaakt, de andere hebben rond de 1 GB beschikbaar. Ga IOS 8.1 installeren.
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je een keer uit- en inloggen in iTunes (en is je computer gemachtigd ?) en op je iPad/iPhone.
Overigens: sync je via Wi-Fi of bedraad ? Wellicht is bedraad de eerste keer beter en dan de instelling in iTunes veranderen. Heb je iTunes 12 ? |
|
|||
|
|||
Via Wi-Fi IOS 8.1 op mijn iPad gezet en dat is gelukt, daarna iPad aangesloten op iMac en laten synchroniseren en dat is gelukt. iPad lijkt nu wel erg traag geworden, bij typen verschijnen de tekens met een vertraging op het scherm.
|
|
|||
|
|||
Beech43 bedankt, app gedraaid en het lijkt te helpen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sinds de update van iTunes kan ik de apps en boeken niet meer synchroniseren met mijn | tmjscholten | iPad algemeen | 1 | 20-09-14 01:41 |
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet | Bananenbennie | iPad algemeen | 6 | 10-08-12 15:42 |
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad | Gijsbert60 | iPad algemeen | 1 | 28-12-10 19:43 |
|
|