//

downgrade ipad 2 ios 8=>7

downgrade ipad 2 ios 8=>7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ronsjans ITja... wat moet ik dan? Ik wil het toch gewoon met lotgenoten delen. Deel het ook met Apple: https://www.apple.com/feedback/ipad.html...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 24-10-14, 16:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronsjans Bekijk bericht
ITja... wat moet ik dan? Ik wil het toch gewoon met lotgenoten delen.
Deel het ook met Apple:

https://www.apple.com/feedback/ipad.html
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 24-10-14, 16:25
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Hier op het werk ook enkele 4S en iPad 2 op 8.1 gezet. Draait wel prima allemaal. 8.0 was minder, maar na 8.1 draait het goed. Zelf 8.0.2. was niet zo slecht.

Raar dat er zoveel problemen zijn. Wat ik wel doe is onnodige locatievoorzieningen uitzetten, verversen op achtergrond uit, push meldingen uitzetten die niet nodig zijn en verminder beweging aanzetten. Maakt dat een verschil?
  #63  
Oud 24-10-14, 16:26
Ronsjans Ronsjans is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Probeer dit eens en laat weten wat het effect is voor jou.

Bedankt Bomans, het lijkt inderdaad de performance wel wat te verbeteren. Toch blijf ik me er aan storen dat Apple bepaalt dat ik niet terug kan naar het 'veilige' iOS7, maar daar kan jij ook niets aan doen natuurlijk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2014 om 16:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dankjewel, ik zal dat formulier zeker invullen, al ben ik er bang voor dat het niets uit zal maken, tenzij iedereen dat formulier invult met de klachten die ik heb.
  #64  
Oud 25-10-14, 00:36
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor het overige verwijs ik naar een wet van Newton: "voor elke actie is er een gelijke maar tegengestelde reactie".
Je moet met de derde wet van Newton toch iets fijnzinniger omgaan: krachten komen in paren voor, werken tegelijkertijd, en zijn tegengesteld gericht (actie = - reactie). Dwangkrachten vormen geen actie/reactie krachtenpaar. En waar jij op reageert zit toch meer in die richting, de actie van Apple roept reacties op, maar wel na elkaar. Heeft dus niets met Newton te maken.
Voor de geïnteresseerde lezer.
Voor een diepere uitleg klik hier.

Laatst gewijzigd door Beech43; 25-10-14 om 00:47.
  #65  
Oud 25-10-14, 08:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
En waar jij op reageert zit toch meer in die richting, de actie van Apple roept reacties op, maar wel na elkaar. Heeft dus niets met Newton te maken.
Weet ik. Heb de "Philosophiae Naturalis Principia Mathematica" moeten lezen van de Heren Jezuïeten. Hollanders gebruiken heel graag van die rare beeldspraak. Ik dacht dat ik dat ook maar eens moest doen.
  #66  
Oud 25-10-14, 13:56
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Dus iedereen die problemen met de laatste updates heeft gehad die verzint dat.(en dat zijn er héél veel) Gurtus krijgt als raad om niet naar verhalen te luisteren. Alles werkt en draait als een tierelier

U mag nog zoveel verstand van ICT hebben,maar met mensen kunt u niet omgaan. Een forum is om vragen te stellen,niet om belachelijk gemaakt te worden.

Dat zelfde geld voor uw meelopers. Ieder moet zijn of haar verhaal kunnen doen en met respect behandeld worden.Op deze manier durven mensen niets meer te vragen.

En sorry, aan verheerlijking wat uw persoon betreft,daar doe ik niet mee!

Plaatst dat hier,bij bovenstaande uitleg,waar beech43 zo netjes uitleg geeft,wat u op mijn antwoord heeft gegeven.

Hier zal ik geen vragen meer stellen, vind het goed zo! Dus u heeft bereikt waar u op uit was van deze lastpost bent u af!
  #67  
Oud 25-10-14, 14:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma Bekijk bericht
U mag nog zoveel verstand van ICT hebben,maar met mensen kunt u niet omgaan. Een forum is om vragen te stellen,niet om belachelijk gemaakt te worden.
Heb je het tegen mij? Ik heb helemaal geen verstand van ICT, maar dat terzijde. Niet met mensen kunnen omgaan? Ik besteed soms uren, ja dagen om complexe problemen van forumleden op te lossen. En ik kan daar heel ver in gaan.

Maar met mensen die als een verwende kleuter blijven janken over dingen die niet te veranderen zijn kan ik inderdaad niet goed omgaan. Ook met mensen die weigeren de werkelijkheid te accepteren. Van zulke mensen heb ik trouwens ook geen lessen te ontvangen.

Dat gezegd zijnde: succes verder.
  #68  
Oud 25-10-14, 15:03
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
... Ik besteed soms uren, ja dagen om complexe problemen van forumleden op te lossen. En ik kan daar heel ver in gaan.
... En ik mag toch hopen dat je daar nog lang mee doorgaat! Laat je niet ontmoedigen door een gelukkig zeldzaam escalerend optreden van een kennelijk verwend nest dat haar zin niet krijgt.

Een 'meeloper'.
  #69  
Oud 25-10-14, 17:08
dennissch dennissch is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 103
Standaard

Kijk ik en vele andere mensen zijn van mening dat een nieuw ios gewoon over het algemeen weinig problemen zouden moeten geven, maar dit keer zijn er mijn inziens meer problemen dan met voorgaande versies. Ook vind ik dat als Apple een Ipad 2/Iphone 4S nog voorziet van ios 8 dat het goed zou moeten werken bij een schone installatie in ieder geval. Als Apple voorziet dat ios 8 traagheid oplevert bij de oudste devices die ondersteund worden moet je hem niet kunnen updaten, dan maar op ios7 houden dan weet je zeker dat hij vlotter is. Timosha is een goed forumlid met veel kennis en inzet, zijn manier van reageren spreekt sommige mensen niet aan, en daar hoef jij niet mee te zitten Timosha, je kunt niet heel de wereld tevreden houden.
  #70  
Oud 25-10-14, 17:40
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Je kan het altijd rechtstreeks aan de Apple CEO vragen...

https://twitter.com/tim_cook
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Twitter.jpg‎ (40,4 KB, 12x gelezen)
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #71  
Oud 25-10-14, 17:53
Typ1 Typ1 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Veluwe
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
... En ik mag toch hopen dat je daar nog lang mee doorgaat! Laat je niet ontmoedigen door een gelukkig zeldzaam escalerend optreden van een kennelijk verwend nest dat haar zin niet krijgt.

Een 'meeloper'.

Amen to that!

Ik post niet veel, mede door de posts van timosha, ik heb onwijs veel aan zijn info gehad, en nog steeds!

Dank daarvoor!!
  #72  
Oud 25-10-14, 17:58
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ik moet ook wel zeggen dat het mij behoorlijk begint te vervelen af en toe. Ik begrijp best dat mensen iets niet weten maar ik heb me nooit gerealiseerd hoe gemakzuchtig mensen zijn. Als je de vraag die je hier stelt - moet je notabene een account voor aanmaken - intikt in Google dan weet je meteen al of bijv een update eventueel iets is voor jou apparaat, maar nee hoor, we kopen al zo'n véél te duur apparaat en gaan er dan .
vanuit dat zo'n apparaat het 5 jaar moet doen terwijl we zonder na te denken iedere update/upgrade binnen halen omdat Apple zegt dat dit kan....Kom op mensen.

timosha ik heb al veel geleerd want ik lees namelijk wel wat jij schrijft.
  #73  
Oud 26-10-14, 13:21
Patman71's schermafbeelding
Patman71 Patman71 is offline
• iOS 8.4
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Bij mij in de straat
Berichten: 51
Standaard

Triest hoe sommige mensen hier reageren als er iets vervelends ovear "hun" Apple gezegt wordt....
  #74  
Oud 28-10-14, 18:46
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Hoe is jullie ervaring nu met iOS 8.1?
Mijn ervaring zijn een stuk positiever, de iPad loopt redelijk goed en heb niet meer het gevoel als ik 2 apps open heb dat de iPad het moeilijker heeft.
Met 8.0.2 merkte ik dat als ik enkele apps open had staan en dan via safari naar FB ging dat foto's niet altijd getoond werden. Na het sluiten van apps ging het wel goed.
Met 8.1 ervaar ik dit niet.
  #75  
Oud 28-10-14, 20:53
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patman71 Bekijk bericht
Triest hoe sommige mensen hier reageren als er iets vervelends ovear "hun" Apple gezegt wordt....
Nee, het trieste is dat er ad nauseam op de verkeerde plek over hier niet te veranderen problemen wordt doorgezaagd. Een standpunt is na 3x helder; een 4e keer maakt het echt niet duidelijker. En na 5x schakel je (niet jij) over op plan B; val de boodschapper aan. Werkt dat ook niet? Dan verlaat je virtueel stampvoetend het forum; heb je lekker toch het laatste woord...

Ondertussen draait iOS 8.x op een iPad 2 geen meter beter als je alleen maar klaagt en niet de gesuggereerde verbeteringen uitprobeert; die staan er verschillende in dit draadje.

Overigens... 'Mijn' Apples draaien allemaal als zonnetjes, omdat de toegepaste kennis op dit forum echt hout snijdt!
  #76  
Oud 28-10-14, 21:56
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

+1 @iphonealot
  #77  
Oud 30-10-14, 22:41
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vaak gevraagd en nog vaker beantwoord.

Er bestaat geen enkele achterdeur, voordeur of zijdeur. Het is absoluut onmogelijk om een iPad 2 nog te "downgraden" naar iOS 7.
Er is geen deurtje om te downgraden naar iOS 7, nee maar:
Het schijnt als je SHSH-blobs van iOS 4.x op de iPad 2 hebt dat je hem dan nog kan downgraden naar iOS 4.x en als je zowel iOS 4.x als 5.x shsh-blobs hebt dat je dan kan downgraden naar iOS 5.x

bron: iClarified - iPad - How to Downgrade Your iPad 2 From iOS 6.x to iOS 5.x (Mac)
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)

Laatst gewijzigd door arjan95; 30-10-14 om 22:42. Reden: iOS 7 kan hiermee natuurlijk niet :(
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgrade iOS 8 naar iOS 7 iPad 2 vuurvreter iPad algemeen 35 01-10-14 06:07
iPad: iPad 3 downgrade naar iOS 6.1.2 dannyvdb1997 Jailbreak 3 25-03-13 09:51
Downgrade IOS 6.1 > IOS 6.0.1, kan dat? kadda001 iPhone algemeen 10 10-02-13 20:06
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 LoveSebMagic iPhone algemeen 6 28-09-12 08:17
iPad 3 iOS6 downgrade iOS 5.1.1 123456 iPad algemeen 2 21-09-12 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.