Probleem aanklikken zoekresultaten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds IOS 8 heb ik een probleem op mijn Ipad 2 en Ipad Air. Zodra ik in de zoekbalk op internet, of via Google zoek, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem aanklikken zoekresultaten
Sinds IOS 8 heb ik een probleem op mijn Ipad 2 en Ipad Air. Zodra ik in de zoekbalk op internet, of via Google zoek, krijg ik wel netjes zoekresultaten, maar in de helft van de gevallen kan ik er niet op klikken. Het lijkt alsof het aanraakscherm het dan niet meer doet. Dit doet ie alleen bij zoeken via Google en niet bij andere toepassingen. Ik dacht dat 8.1 dit probleem zou oplossen maar bij beide IPads is het nog aanwezig. Vanzelfsprekend heb ik alles al geprobeerd van harde feest tot volledig opnieuw installeren.
Iemand enige idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem????
|
|
|||
|
|||
Even met je vinger de website iets omhoog schuiven. Dat werkt. Maar het is natuurlijk wel stom
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhoto crash bij aanklikken icoon Foto's en Gebeurtenissen | hans20111 | iPhone algemeen | 1 | 16-11-13 09:28 |
Windows: click and buy niet kunnen aanklikken in itunes | nance30 | iTunes | 17 | 11-11-11 20:56 |
Links kunnen aanklikken in PDF reader? | Yzord | iPhone Apps | 0 | 27-04-11 12:32 |
Voicemail aanklikken in telefoon belt naar Duitsland | fonta | iPhone algemeen | 5 | 03-02-10 11:28 |
iPhone: Help: Na jailbreak met redsn0w kan ik geen Wi-Fi aanklikken --> | rbn | Jailbreak | 1 | 04-07-09 13:40 |
|
|