//

Wisselvallige Airplay connectiviteit

Wisselvallige Airplay connectiviteit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik momenteel een iPad Air 2 en een iPad mini 1st gen, allebei op de laatste firmware 8.1. Internet is van Telenet: Fibernet modem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-14, 09:23
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Question Wisselvallige Airplay connectiviteit

Ik gebruik momenteel een iPad Air 2 en een iPad mini 1st gen, allebei op de laatste firmware 8.1. Internet is van Telenet: Fibernet modem met ingebouwde Wi-Fi router.

Ik gebruik op deze toestellen Spotify (laatste versie) om muziek te streamen naar een receiver NR1603 van Marantz.

Het valt me op de laatste weken (dus ik vermoed iOS 8) dat de connectie lang niet zo stabiel blijkt als vroeger. Dit wil zeggen dat Spotify opeens stopt (random momenten) met muziek streamen naar de versterker en als ik dan kijk dan zie ik dat het airplay icoontje niet meer blauw is. Terug klikken erop en dan terug de marantz kiezen uit het lijstje werkt niet.

Als ik dan de Wi-Fi even uit en terug aanzet op de iPad dan kan ik wel terug een connectie maken via Airplay met de marantz.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben sinds iOS 8? Ik vermoed dat dit ongetwijfeld gerelateerd is aan de vele algemene threads over Wi-Fi-issues sinds iOS8? Ik vind precies ook niet echt een éénduidige oplossing. Vervelend...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-14, 10:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Ik vind precies ook niet echt een éénduidige oplossing. Vervelend...
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens met de zoekbegrippen "interferentie" "bonjour" en "udp" (zonder aanhalingstekens).
Reageren

Labels
airplay, ipad, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
connectiviteit 3G en Wi-Fi michandy Wi-Fi 2 01-08-11 10:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.