//

Safari iOS 8.1 bug - Screen reageert niet

Safari iOS 8.1 bug - Screen reageert niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe iPad Air gekocht, vanaf de iOS 8 update heb ik problemen met Safari. Soms reageert het scherm niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-11-14, 15:21
MiRoJo MiRoJo is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Helder
Berichten: 9
Standaard Safari iOS 8.1 bug - Screen reageert niet

Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe iPad Air gekocht, vanaf de iOS 8 update heb ik problemen met Safari. Soms reageert het scherm niet meer op aanrakingen.

Ik heb het ondertussen uitgevonden hoe ik het probleem kan opwekken en op 4 iPads geprobeerd en ze hebben allen hetzelfde probleem. Je kan het zelf ook controleren.

Ga naar Safari en vervolgens naar de pagina Google, plaats een zoekterm en klik op zoeken. Vervolgens klik je niet op een resultaat maar klik op de refresh button (rechts naast je url balk), nadat de pagina opnieuw geopend is kan je op een resultaat klikken. Als het goed is kan je nu niets aanklikken en is je scherm bevroren. Je kan wel scrollen, nadat je dat gedaan hebt kan je de linkjes wel weer aanklikken.

Apple blijft zeggen dat ik de enige met dit probleem ben, heb meerdere keren gebeld, de iPad is omgeruild tegen een gereviseerd model:-( Zelfs op de "nieuwe" iPad heb ik het probleem.

Ik heb nu een iPad waar versie iOS 7 nog op stond dus een gereviseerd toestel van ongeveer anderhalf jaar oud, deze heb ik gekregen toen ik mijn iPad van 3 maanden oud heb achtergelaten bij de Apple Store in Amsterdam. Hierdoor is mijn tweede jaar garantie vervallen, volgens de winkel waar ik hem gekocht heb. Ik heb nu alleen nog de 9 maanden Apple garantie.

Zelfs nu ik Apple heb laten zien waar het probleem zich voordoet blijven ze zeggen dat ik de enige ben en dat ze niets anders kunnen doen dan het toestel nogmaals omruilen.

Ik denk dat het eens tijd wordt voor een ander merk:-(
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-14, 20:19
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Nou, je bent niet de enige. Bij mij is dat ook zo, ik heb dat direkt na iOS 8 ervaren. Maar vond mijn eigen "oplossing": even vegen. Maar ja, het zou niet moeten. Te gek voor woorden om daar een praktisch nieuwe iPad voor om te ruilen. Ga maar met dit bericht naar die winkel en vraag om de direkteur.
  #3  
Oud 12-11-14, 12:26
GoosePat GoosePat is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, dat het scherm van de iPad niet reageert op aanrakingen. Ik heb alle tips eigenlijk wel geprobeerd, zoals de resets.
In Google is het op te lossen, door de pagina te verversen of op en neer te schuiven.
Maar het probleem blijft zich nog steeds voordoen als ik een filmpje op een internetpagina wil afspelen. Het lukt dan wel om het filmpje te starten, pauzeren en te stoppen. Maar als ik het filmpje vooruit wil spoelen, d.m.v. de voortgangsbalk, reageert de iPad niet
Heeft iemand hier een oplossing voor?
  #4  
Oud 12-11-14, 17:02
Adstehouwer Adstehouwer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Nou, je bent niet de enige. Bij mij is dat ook zo, ik heb dat direkt na iOS 8 ervaren. Maar vond mijn eigen "oplossing": even vegen. Maar ja, het zou niet moeten. Te gek voor woorden om daar een praktisch nieuwe iPad voor om te ruilen. Ga maar met dit bericht naar die winkel en vraag om de direkteur.

Helemaal mee eens. Ik heb trouwens hetzelfde probleem.
  #5  
Oud 15-11-14, 17:11
haremsmac haremsmac is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Standaard

iPad draaien van portret naar landscape of vice versa werkt bij mij. Wel hinderlijk soms en hopelijk opgelost met update.
  #6  
Oud 16-11-14, 00:03
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ja, maar iets omhoog of omlaag vegen met je vinger lost ook het probleem op. Is toch minder bewerkelijk dan draaien.
  #7  
Oud 16-11-14, 09:10
haremsmac haremsmac is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Thumbs up

Zal ik nog moeten proberen. Ik heb er maar sporadisch last van maar heb de eerste keren vanallles zitten doen en het enige wat toen werkte was het draaien. Jou manier zou inderdaad een betere zijn.

I'll b back =]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 10:22
iOS7: Safari BUG?: toevoegen aan beginscherm werkt niet goed Rav3n iPad algemeen 1 25-09-13 10:08
Home-Screen bug/fout [jailbreak] jordywos Jailbreak apps en thema's 13 19-10-10 10:05
Safari reageert niet d_v iPhone algemeen 2 29-08-08 12:12
Gedeelte touch screen reageert niet meer ThYmEn Archief 1 07-03-08 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.