//

mijn ipad vraagt om bevoegdheden bij het synchroniseren

mijn ipad vraagt om bevoegdheden bij het synchroniseren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ipad weigert te synchroniseren of nieuwe apps te downloaden, of te updaten.en vraagt om bevoegdheden dialoogvenster: geen bevoegdheid om in de map iTunes media of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-11-14, 16:10
germarin germarin is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Heeg
Berichten: 5
Standaard mijn ipad vraagt om bevoegdheden bij het synchroniseren

ipad weigert te synchroniseren of nieuwe apps te downloaden, of te updaten.en vraagt om bevoegdheden
dialoogvenster: geen bevoegdheid om in de map iTunes media of mappen daarin te schrijven. Wijzig bevoegdheden (in Verkenner) kies vervolgens Store. Naar beschikbare downloads zoeken.

Wordt met verkenner de Windows verkenner bedoeld en hoe kan ik daar bevoegdheden wijzigen?
Overigens kan ik mijn account middels apple id en wachtwoord wel bereiken.
Opnieuw installeren iTunes geeft geen resultaat
Computer niet meer machtigen om daarna weer te machtigen werkt om dezelfde reden niet.
Pogingen om SC Info in applicaties te verwijderen werkt niet; er zit overigens geen file in deze map.

Is er iemand die mij kan helpen; het fenomeen deed zich plotseling voor, terwijl het altijd goed heeft gewerkt.
iTunes vanuit de IPad Air werkt zonder problemen!

Laatst gewijzigd door germarin; 20-11-14 om 19:01. Reden: update
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-14, 18:54
Shandro's schermafbeelding
Shandro Shandro is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door germarin Bekijk bericht
ipad weigert te synchroniseren of nieuwe apps te downloaden, of te updaten.en vraagt om bevoegdheden
dialoogvenster: geen bevoegdheid om in de map iTunes media of mappen daarin te schrijven. Wijzig bevoegdheden (in Verkenner) kies vervolgens Store. Naar beschikbare downloads zoeken.
Zou deze link u verder kunnen helpen?
__________________
groet, Shandro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad vraagt om geheime vraag bij aankoop app Sjoerddouma iPad algemeen 18 25-03-13 10:34
Video's op mijn iphone synchroniseren werkt bij bepaalde films niet. stansfield Muziek, foto & video 1 20-01-13 17:16
Mijn iPad 4's scherm flikkert bij het 'batterij-leeg'' scherm. koen050 iPad algemeen 4 09-11-12 18:38
Uitval bij het installeren van iOS 6 op mijn iPad 3. Barends iPad algemeen 3 20-09-12 16:59
iPad valt uit bij het synchroniseren Baasbatu iTunes 0 25-02-12 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.