//

Gezin aankopen door kinderen

Gezin aankopen door kinderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met een lastig probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen. We hebben hier elk onze eigen ipad. Ik, mijn vrouw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-14, 22:49
Mysticfist Mysticfist is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 5
Standaard Gezin aankopen door kinderen

Hoi,

Ik zit met een lastig probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen.
We hebben hier elk onze eigen ipad.
Ik, mijn vrouw en de 2 dochters.
Ieder heeft een eigen account maar gebruikt wel mijn account voor aankopen via gezin. Het probleem is dat iedereen wel alles kan zien en downloaden maar ik heb de optie opgezet dat de kinderen eerst moeten vragen of ze iets mogen kopen en dat lijkt niet te werken zoals het moet.
Ten eerste moeten ze telkens mijn psw ingeven wat ik al vreemd vind, en ten tweede krijgen ze wel degelijk de popup zodat de vraag naar mij gestuurd wordt, maar ikzelf krijg die aanvraag nooit binnen.
Zo hebben ze dus al verschillende zaken willen kopen of downloaden maar ik krijg nooit hun aanvraag.
Enig idee hoe dit mogelijk is?

Ook vind ik het zeer vreemd dat 1 van de twee dochters die popup krijgt om dingen te downloaden die al eerder betaald werden. Dus ik denk dat daar iets verkeerd is maar kan niet vinden wat. De andere dochter kan betaalde dingen downloaden zonder die popup.

Laatst gewijzigd door Mysticfist; 05-12-14 om 23:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
gezin aankopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.