//

Apple ID aanmelden niet meer mogelijk met IPad

Apple ID aanmelden niet meer mogelijk met IPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje kan ik niet meer inloggen in mijn Apple ID. Het wachtwoord van ........@icloud.com vergeten. De veiligheidsvragen niet meer bekent. Contact gezocht met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-14, 09:57
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Angry Apple ID aanmelden niet meer mogelijk met IPad

Sinds een tijdje kan ik niet meer inloggen in mijn Apple ID.
Het wachtwoord van ........@icloud.com vergeten.
De veiligheidsvragen niet meer bekent.
Contact gezocht met het Security team van Apple, maar zij kunnen/willen niet verder helpen, als er niet een van deze voorwaarden ingevuld worden kunnen.

Een aankoopbon zou nog kunnen helpen, maar ook deze is, net zoals het wachtwoord en de beveiligingsvragen, door de EX, welke totaal geen medewerking verleent niet te overleggen.
De spellen van de Apple Store zijn door mijn kredietkaart betaald, die bij de Apple Store is opgeslagen.Dit zou toch een bewijs moeten zijn.
Kan begrijpen, dat het support volgens regels werkt, maar het kan in dit geval toch niet zijn, dat ik geen apps en of spellen meer kan downloaden.

Zijn al en tijdje bezig, maar weten niet meer verder.
Wie heeft de gouden tip voor mij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-14, 11:24
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

I.v.m. de aankoopbon:
Kunt u naar de winkel waar u hem heeft gekocht en daar vragen naar een kopie aankoopbon / informatie over de aankoop?
  #3  
Oud 07-12-14, 11:41
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glotter Bekijk bericht
I.v.m. de aankoopbon:
Kunt u naar de winkel waar u hem heeft gekocht en daar vragen naar een kopie aankoopbon / informatie over de aankoop?
Bedankt voor de respons.
Helaas, EX heeft deze in USA gekocht, dus deze optie hebben wij ook al besproken.
Ze heeft ook met de kredietkaart betaald, was ook nog een optie geweest, maar zoals gezegd/geschreven, GEEN medewerking van haar.
  #4  
Oud 07-12-14, 12:23
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

Vervelend.
Zo te lezen heeft u bijzonder weinig informatie die gelinkt kan worden aan de iPhone.

Heel in het algemeen opgemerkt:
Ik kan me overigens voorstellen dat Apple terughoudend is. Juridisch gezien wil de betaling (met een kredietcard) niet zeggen dat degene die betaalt rechtmatige bezitter is van de iPhone. Je kunt ook voor iemand anders betalen.
  #5  
Oud 07-12-14, 12:31
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Ja, wij hebben weinig keuze, daarom misschien iemand, die hetzelfde is overkomen en een oplossing heeft gevonden gekregen.
Met de kredietkaart klopt, maar er zijn spellen voor een bedrag boven de 300 euro gekocht en betaald.
Ik denk niet, dat dit iemand voor een andere doet.
  #6  
Oud 07-12-14, 12:59
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Nee, maar je begrijpt toch wel dat als er hier voor dit probleem een oplossing wordt vermeld de hele wereld dergelijke problemen heeft met zijn/haar EX.
  #7  
Oud 07-12-14, 13:19
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Ik heb de EX ook alleen in het spel gebracht, om aan te geven, dat de optie´s wachtwoord, geheime vraag enz. niet van toepassing zijn.

Dat dit geen excuus is, weet ik ook, anders was het bij Apple al opgelost geweest.
  #8  
Oud 07-12-14, 13:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk niet dat een App Store Apple ID het probleem is. Blijkbaar wordt dat Apple ID ook gebruikt als iCloud Apple ID. In zo'n geval kan Apple héél moeilijk doen.

Ondertussen zullen de Apple medewerkers alle verhalen over vergeten, verloren, niet meer weten, enz... paswoorden van iCloud Apple ID's wel kennen.
  #9  
Oud 07-12-14, 21:57
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Het Apple Icloud ID is tevens het Icloud mail.
Als je een app wilt downloaden, wordt het Apple ID gevraagd met wachtwoord.
Dat is het probleem, dat het wachtwoord vergeten is, dan kan je ook niet in het App store inloggen.
  #10  
Oud 07-12-14, 23:33
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Je hebt een klein beetje hoop als de optie "Zoek mijn iPad" niet aan staat. Je kunt dit checken in Instellingen->iCloud->Zoek mijn iPad.

Staat de optie uit? Dan kun je je iPad (met iTunes) hetstellen naar de fabrieksinstellingen. Vervolgens ga je gewoon een nieuwe Apple-ID gebruiken.
  #11  
Oud 07-12-14, 23:59
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Bedankt voor de tip.
Helaas, staat aan!
  #12  
Oud 08-12-14, 00:04
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je kunt evengoed een nieuw Apple ID aanmaken voor gebruik in de App Store.
En als de iPad van jou is maar er zit een iCloud lock van je ex op, dan kun je misschien aangifte doen bij de politie tegen je ex.
  #13  
Oud 08-12-14, 08:41
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Ik heb een nieuwe Apple ID aangemaakt, maar als je iets wil downloaden van de App Store, komt steeds de oude Apple ID in beeld, waar je het wachtwoord moet invullen, en dat is net het probleem.
Volgens Apple zit er geen lock op, met het goede wachtwoord werkt ook de App Store weer, waar intussen 47 updates aanstaan.
  #14  
Oud 08-12-14, 09:30
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

De updates staan los van het ingevulde Apple ID. Deze zullen altijd gekoppeld blijven aan het account waar ze mee zijn gedownload. Als je de updates wil bijwerken, zul je ze moeten verwijderen en opnieuw downloaden.
__________________
War, war never changes
  #15  
Oud 08-12-14, 09:48
bayer113 bayer113 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pleur Bekijk bericht
De updates staan los van het ingevulde Apple ID. Deze zullen altijd gekoppeld blijven aan het account waar ze mee zijn gedownload. Als je de updates wil bijwerken, zul je ze moeten verwijderen en opnieuw downloaden.
Zoals in een eerder bericht aangegeven, krijg ik altijd het venster van de account, waar het wachtwoord ontbreekt, dus downloaden is niet mogelijk, ook niet met het nieuwe ID account.
  #16  
Oud 09-12-14, 23:37
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat venster blijft net zolang zich vertonen zolang er apps op de iPhone staan die zijn gekocht of gedownload uit de app store met het problematische Apple ID.

Om dit op te lossen: verwijder alle apps, ga naar instellingen -> app store -> log uit (het problematische Apple ID) Log in met de door jouw nieuw aangemaakte Apple ID. Download nu vanuit de app store de apps die je wilt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na iOS 8 update foto's posten vanaf iPad niet meer mogelijk. z512099 iPad algemeen 6 26-09-14 17:14
Nieuwe versie Facebook messenger niet meer kunnen aanmelden Cikota iPhone Apps 2 08-03-13 07:33
Herstellen van iPad is niet meer mogelijk Rico515 iPad algemeen 7 13-01-13 09:52
aanmelden met Apple ID mislukt iedere keer door 'onbekende fout' IneB iPhone algemeen 4 19-11-12 22:27
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? Elfje76 iPhone Apps 0 02-11-11 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.