//

Ipad 1 ios 5.1.1 kan geen apps meer downloaden

Ipad 1 ios 5.1.1 kan geen apps meer downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb een vraag over de ipad 1 van mijn vader. Hij heeft een ipad 1 met ios 5.1.1.. maar sinds pas kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-14, 15:44
RyaNn26 RyaNn26 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: plaatsje in overijssel
Berichten: 10
Standaard Ipad 1 ios 5.1.1 kan geen apps meer downloaden

Hoi hoi,

Ik heb een vraag over de ipad 1 van mijn vader. Hij heeft een ipad 1 met ios 5.1.1.. maar sinds pas kan hij geen enkele app meer downloaden uit appstore..
zelfs geen facebook. Alle apps geven dan aan dat er een update moet uitvoeren naar ios 7. maar dat is het nu. op de ipad 1 kan geen ios 7, hij gaat maar tot ios 5.1.1.

Kan ik uberhaupt nog iets met deze ipad? hem jailbreaken?

iemand??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-14, 15:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RyaNn26 Bekijk bericht
Kan ik uberhaupt nog iets met deze ipad? hem jailbreaken?
Ik heb er ook nog zo eentje. Helaas werken sommige apps alleen nog met IOS 6, 7 of 8. Een jailbreak gaat daar niets aan veranderen. Mijn iPad 1 heeft trouwens een jailbreak.

Voor sommige apps, die men eerder heeft aangekocht, wordt nog wel een oudere en compatibele versie aangeboden voor de iPad 1 met iOS 5.1.1.
  #3  
Oud 08-12-14, 15:56
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Standaard

Tja als de nieuwe Apps wil zul je toch een nieuwe iPad Air 2 moeten kopen of doorwerken met de Apps die je nu hebt.
  #4  
Oud 08-12-14, 15:58
RyaNn26 RyaNn26 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: plaatsje in overijssel
Berichten: 10
Standaard

probleem is.. er staan dus helemaal geen apps op en kan niet eens meer:

ibooks, facebook of wat dan ook op zetten!!

dus met andere woorden.. ik kan deze ipad beter in de prullebak gooien, want je kunt er gewoon niks meer mee..

wat er wel op kan downloaden is Candy Crush, Bubble Mania.. maar waarom facebook enzo niet.. want het is sinds een paar weken zo, want ik kon een maand geleden alles er nog op downloaden...
  #5  
Oud 08-12-14, 16:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RyaNn26 Bekijk bericht
dus met andere woorden.. ik kan deze ipad beter in de prullebak gooien, want je kunt er gewoon niks meer mee..
Dan gooi dat ding maar "gewoon" in mijn prullenbak. Ik kan er nog wel eentje gebruiken.

Citaat:
wat er wel op kan downloaden is Candy Crush, Bubble Mania.. maar waarom facebook enzo niet..
Sommige ontwikkelaars blijven iOS 5 en zelfs ouder ondersteunen. Andere doen dat niet. Feesboek zal er zo eentje zijn.
  #6  
Oud 08-12-14, 16:08
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Standaard

Als die Apps erop hebben gestaan kun je ze gewoon weer downloaden via de App Store > Aankopen.
  #7  
Oud 08-12-14, 18:58
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Nu weet ik niet of dit voor alle apps gaat lukken, maar ik heb een paar weken geleden op de volgende wijze een oudere versie van een App (waarvan dus de laatste versie ook enkel met IOS 8 werkt) op IOS 7 als nieuwe aankoop geïnstalleerd gekregen.
- Open iTunes op je PC en zoek daarin de app die je wenst
- Koop deze nu aan, en gebruik daarvoor dezelfde Apple ID als je op je iPad gebruikt. Sluit nadien terug iTunes af.
- Open op je iPad de App Store kies daarin Aankopen, zoek nu de app welke je juist aankocht (via iTunes op je Pc).
- Kies nu voor download, en indien alles goed gaat krijg je de melding of de laatst compatibele versie wenst te download. Antwoord hierop Ja, en installeer de app.
In mijn geval werkte dit prima, maar ik veronderstel opdat dit zou werken het natuurlijk belangrijk is dat de maker van de app de oudere versie nog beschikbaar stelt via Apple Store maar dat is naar het schijnt meestal het geval.

Hopelijk ben je hiermee geholpen en dien je de iPad toch nog niet in de vuilbak te werpen.

Mvg, Vic
  #8  
Oud 08-12-14, 19:16
dennissch dennissch is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 103
Standaard

Kijk jouw Ipad 1 is als ik het mij goed herinner gekomen met iOS 4 en de laatste iOS voor de 1ste generatie Ipad was iOS 5. De Ipad 1 heeft weinig major updates gehad doordat de hardware gewoon geen hogere ios aankan. Ik zou een nieuwe Ipad kopen en deze verkopen. Wat ook een optie is, gewoon safari gebruiken ipv de apps als Facebook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen apps meer downloaden op iPad air redva iPad algemeen 1 26-01-14 18:06
iPad mini kan geen betaalde apps meer downloaden EddyG iPad algemeen 4 22-09-13 13:24
kan geen apps meer downloaden buizesmurf iPad algemeen 0 08-09-13 10:37
kan geen apps meer downloaden Nance Archief 3 13-03-09 01:45
Kan geen Apps meer downloaden JMO iPhone Apps 2 10-10-08 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.