//

Standaard Ipad mail geeft niets weer

Standaard Ipad mail geeft niets weer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie helpt mij? Sinds een tijdje geeft mijn standaard mailprogramma van de Ipad (alleen Wi-Fi) niets meer weer. Via mijn iphone kan ik wel gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-14, 11:28
Carine01 Carine01 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Standaard Standaard Ipad mail geeft niets weer

Wie helpt mij? Sinds een tijdje geeft mijn standaard mailprogramma van de Ipad (alleen Wi-Fi) niets meer weer. Via mijn iphone kan ik wel gewoon alles zien.
Het pictogram op mijn bureaublad laat wel zien dat er (nieuwe) berichten zijn binnengekomen en ik hoor ook het geluidje, maar open ik het mailprogramma dan is alles leeg! Ik kan geen nieuwe mail openen, niets meer. Het programma sluit ook vanzelf weer af.

Wat heb ik al gedaan?
-instellingen gecheckt (identiek als aan mijn wel werkende iphone)
-account verwijderd en opnieuw geinstalleerd
-harde reset
-gesynchroniseerd via de pc
-harde return aan de pc

Wie kan mij helpen???

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
email, ipad 2, sluit af, werk niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Store op iPad geeft geen inhoud weer ? hemzelf iPad algemeen 0 19-10-13 10:59
iBooks(ipad) geeft tekst in PDF bestand niet correct weer. Pietezwiete iPad algemeen 2 07-01-13 12:28
iPad standaard mail applicatie - password incorrect?? Calaghi iPad Apps 5 23-02-11 18:01
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? Rubske Archief 1 04-01-09 00:32
Ringtones weer naar standaard vmaxbeast Ringtones en Wallpapers 0 08-11-08 15:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.