iPad Air 2 MobileSlideShow crash discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad Air 2 crasht als ik het momenten gedeelte van het fotoalbum open en zeer snel op en neer scrol, soms hoef ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air 2 MobileSlideShow crash
Mijn iPad Air 2 crasht als ik het momenten gedeelte van het fotoalbum open en zeer snel op en neer scrol, soms hoef ik niet eens te scrollen en crasht hij bij het openen van het momenten gedeelte al. Iemand enig idee waarom? Ik heb ongeveer 60 GB aan foto's en video's erop staan.
Ik krijg in het diagnose gedeelte: mobileslideshow te zien. Waarom is dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je zal eerst in het crash report moeten nakijken wat de reden van de crash is.
|
|
|||
|
|||
Er stond iets tussen met kern nog wat. Maar heb net even met itunes gesynchroniseerd, en nu zijn alle diagnosegegevens weg. Klopt dat?
|
|
|||
|
|||
Dat zal wel een Kernel Panic (en nog wat) geweest zijn.
Citaat:
Windows Vista & Windows 7/8: C:\Users\USER\AppData\Roaming\Apple computer\Logs\CrashReporter\MobileDevice\ |
|
|||
|
|||
Heel vreemd, want ik heb vorige week een clean install van iOS 8.1.1 gedaan. Eigenlijk heb ik sindsdien geen crash meegemaakt. Maar gisteren na het installeren van iOS 8.1.2 (update gedrukt via iTunes) gelijk een crash gehad bij het openen van mijn fotoalbum.
Ik zie alle crashreports inderdaad staan, kan ik deze met Apple delen? En wat houdt Kernel Panic in? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPad zet ik nooit een back up terug.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
twijfels tussen ipad air of air 2 | hapin | iPad algemeen | 3 | 27-11-14 16:12 |
iPad Air 2 of Macbook Air 11 inch? | pdavie2311 | iPad algemeen | 11 | 08-11-14 13:32 |
|
|