iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Na update doet homeknop het niet meer, en nu? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/161124-na-update-doet-homeknop-niet-meer.html)

pantahduc 17-12-14 11:14

Na update doet homeknop het niet meer, en nu?
 
Heb vandaag de update 8.1.1 op mijn Ipad gezet maar nu doet de homeknop het ineens niet meer. Kom dus niet meer uit mijn wekker en kan daar alleen maar uitkomen als ik hem helemaal uitzet en weer opnieuw aanzet. Heb hem aan Itunes gehangen en die ziet hem gewoon. Ik kan de homeknop ook gewoon indrukken, dus hij is niet kapot volgens mij. Ik kan dus ook niet die recovery doen omdat die homeknop niet werkt. Weet iemand raad?

Guest-20180925190238 17-12-14 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 987553)
Ik kan dus ook niet die recovery doen omdat die homeknop niet werkt. Weet iemand raad?

Probeer om te beginnen de iPad te herstellen met iTunes. Dat kan ook zonder de iPad in recovery mode te zetten, iTunes zet het toestel zelf wel in recovery.

pantahduc 17-12-14 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 987554)
Probeer om te beginnen de iPad te herstellen met iTunes. Dat kan ook zonder de iPad in recovery mode te zetten, iTunes zet het toestel zelf wel in recovery.

Okay, ga hem nu eerst uitzetten en dan moet ik op Herstellen drukken in Itunes als hij weer aan is?

Guest-20180925190238 17-12-14 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 987555)
...dan moet ik op Herstellen drukken in Itunes als hij weer aan is?

Zo is het. :) Je kan ook proberen om de iPad in DFU mode te zetten. Het feit dat het Springboard niet reageert op de home knop wil niet zeggen dat iBoot dat ook niet doet.

pantahduc 17-12-14 11:34

Heb op herstellen gedrukt. Hij is nu 8.1.2 erop aan het zetten en dan moet hij daarna gaan herstellen als het goed is. Die DFU had ik al geprobeerd, de homeknop gelijk met de aan/uit knop, maar dan geeft hij alleen maar aan dat ik hem uit kan zetten. Dus ik hoop dat het zo met Itunes en herstellen gaat lukken. Ik houd je op de hoogte als hij klaar is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2014 om 12:03 ----------

Helaas, homeknop doet het nog steeds niet. Kan ik nog iets anders doen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2014 om 12:09 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 987557)
Zo is het. :) Je kan ook proberen om de iPad in DFU mode te zetten. Het feit dat het Springboard niet reageert op de home knop wil niet zeggen dat iBoot dat ook niet doet.

Helaas, homeknop doet het nog steeds niet na het herstellen met Itunes. Ook de DFU doet het niet. Kan ik nog wat anders doen?

Guest-20180925190238 17-12-14 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 987560)
Helaas, homeknop doet het nog steeds niet na het herstellen met Itunes. Ook de DFU doet het niet. Kan ik nog wat anders doen?

Dan zal het wel een hardware defect zijn.

pantahduc 17-12-14 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 987565)
Dan zal het wel een hardware defect zijn.

Bedoel je dat die knop kapot is? Ik gebruik die Ipad nooit. Ligt naast mijn bed als wekker. Gaat dat zomaar kapot dan?
In ieder geval bedankt voor je hulp en het meedenken.

Guest-20180925190238 17-12-14 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc (Bericht 987566)
Bedoel je dat die knop kapot is? Ik gebruik die Ipad nooit. Ligt naast mijn bed als wekker. Gaat dat zomaar kapot dan?

Zomaar gaat zo'n knop niet defect. En een iOS update kan zo'n hardware defect ook niet veroorzaken. Misschien zit er stof of andere troep onder de knop. In een slaapkamer weet men maar nooit.

Als je nog garantie hebt dan claim garantie. Indien dat niet het geval is dan laat die iPad nakijken door een goed herstelbedrijf. Succes gewenst. :)

pantahduc 17-12-14 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 987568)
Zomaar gaat zo'n knop niet defect. En een iOS update kan zo'n hardware defect ook niet veroorzaken. Misschien zit er stof of andere troep onder de knop. In een slaapkamer weet men maar nooit.

Als je nog garantie hebt dan claim garantie. Indien dat niet het geval is dan laat die iPad nakijken door een goed herstelbedrijf. Succes gewenst. :)

Nee, geen garantie meer. Hij ligt gewoon naast mijn bed. Dacht vanmorgen, laat ik hem die update eens geven dus toen mee naar beneden genomen. Stof kan eigenlijk niet omdat ik de cover altijd dicht heb. En het is ook niet stoffig in mijn slaapkamer:d.
Ik zal hem laten nakijken. Bedankt.

Beech43 17-12-14 17:52

Misschien heb je hier iets aan.

pantahduc 17-12-14 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 987596)
Misschien heb je hier iets aan.

Hier heb ik zeker wat aan. Superbedankt. Heb het ingesteld en het werkt. Ik kan hem weer gebruiken zonder hem elke keer te moeten uit en aanzetten.

Beech43 17-12-14 22:07

Ook weer opgelost.

iPhoneAlot 17-12-14 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 987596)
Misschien heb je hier iets aan.

Berehandig!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.