//

Tonen van vinger taps op ipad tijdens presentatie

Tonen van vinger taps op ipad tijdens presentatie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al even op zoek naar een oplossing om mijn vinger taps/touches te tonen tijdens een presentatie. Het is voor zakelijk gebruik waarbij ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-15, 15:42
G-J G-J is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Tonen van vinger taps op ipad tijdens presentatie

Ik ben al even op zoek naar een oplossing om mijn vinger taps/touches te tonen tijdens een presentatie. Het is voor zakelijk gebruik waarbij ik demo's geef. Ik heb inmiddels een connector naar vga. Ik zoek nu nog een app of iets die ook toont waar ik mijn vingers plaats op het scherm. Uiteraard gegoogled waarbij ik uitkom op touchPose, maar dat is geen app. Ook Pointer werd voorgesteld, maar die niet werkt in ios8. Iemand die misschien kan helpen????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-15, 20:57
stvh stvh is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Prov. Antwerpen
Berichten: 67
Standaard

In Keynotes op iPad of iPhone is dat mogelijk. Weet niet of je een presentatie wil tonen.
  #3  
Oud 04-01-15, 21:57
G-J G-J is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik geef de presentaties met powerpoint op de iPad. er moet toch een app zijn die dat ondersteund?
  #4  
Oud 04-01-15, 23:00
stvh stvh is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Prov. Antwerpen
Berichten: 67
Standaard

Met de app Keynote, het powerpoint programma van Apple, kan je een rode stip laten zien waar je met je vinger op het scherm komt. De rode stip volgt je vinger. Na de aanwijzingen kan je de stip uitschakelen. Wil je op een andere slide weer aanwijzingen geven schakel je de stip weer aan. Om deze stip op te roepen hou je je vinger een tijdje op de slide en onderaan verschijnt een balk waar je kan kiezen tussen een rode stip en verschillende kleuren van 'teken potlood'
  #5  
Oud 05-01-15, 20:36
G-J G-J is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Opzich dat een goede oplossing als het enkel gaat om het geven van presentaties. Echter wat kan ik gebruiken als ik software in een browser toon. Als je gaat navigeren is het onduidelijk waar op geklikt wordt en er moet toch een app zijn die dit toont.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Presentatie op Ipad, met slot er op? Bobvans iPhone algemeen 4 19-02-14 08:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.