iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Inlog gegevens Website gaan verloren (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/161688-inlog-gegevens-website-gaan-verloren.html)

Averheijden 11-01-15 22:39

Inlog gegevens Website gaan verloren
 
L.S.
Als ik op een website, op mijn IPAD ben ingelogd, en ik heb die bewaard in de Leeslijst, of als Bladwijzer, of als een App in het beginscherm geplaats, dan zijn die bij de volgende keer bij het oproepen van deze site de "inlog gegevens" verdwenen en moet ik weer inloggen
Is er een manier om dit te voorkomen?
Let wel het kruisje om de inloggegevens zogenaamd te onthouden staat wel aangevinkt
Groet
Alfons

Beech43 12-01-15 20:54

Dat moet je in Instellingen/Safari/Akgemeen/Wachtwoorden en algemeen regelen.

Averheijden 12-01-15 22:27

Mijn hartelijke dank
Ga het morgen uitproberen
Groet
Alfons

Averheijden 13-01-15 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 989567)
Dat moet je in Instellingen/Safari/Akgemeen/Wachtwoorden en algemeen regelen.

Helaas het werkt nog van geen kanten, ondanks dat ik nu alles via Instellingen-Safari-Algemeen heb ingesteld

Gebruik contact info is groen
Namen en Wachtwoorden is groen
Creditcards is gewoon wit

Bij "Bewaarde wachtwoorden" heb ik een 4 cijferige code ingevoerd en dan opent zich een LEEG tabblad waar niets mee te doen is?

Mijn bedoeling is een website openen waar ik inlog met "login naam" en "Wachtwoord, het kruisje aanvink "wachtwoord onthouden" en dan als de website actief is, bewaren in "zet in beginscherm" of "zet in leeslijst" of "Bladwijzer".

Ik verwacht als ik die site dan weer ergens oproep ik niet meer moet Inloggen!!
Maar dat moet nog wel???
Wat gaat er verkeerd?

Groet
Alfons

Beech43 14-01-15 19:30

Heb je wel een toegangscode ingesteld ? Dan krijg je ook steeds een pop-up bij inloggen op een website of het wachtwoord opgeslagen moet worden in de sleutelhanger, als je in iCloud sleutelhanger hebt aangezet.

Averheijden 16-01-15 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 989760)
Heb je wel een toeganngscode ingesteld ? Dan krijg je ook steeds een pop-up bij inloggen op een website of het wachtwoord opgeslagen moet worden in de sleutelhanger, als je in iCloud sleutelhanger hebt aangezet.

Ja, heb ik nu ingesteld, en het werkt nu wel redelijk
Slaat voor de sites , de naam van de site op en de "inlognaam", echter niet het daarna volgende "wachtwoord"

Althans zoals te zien bij : Instellingen - Safari -Algemeen -bewaarde Wachtwoorden

Echter als een dergelijke site opsla op buroblad, als Bladwijzer, is deze wel direct te openen

In elk geval mijn welgemeende dank voor de hulp
Groet
Alfons


alfons

Beech43 17-01-15 16:49

Er zijn websites waarbij dat bij mij ook niet lukt (b.v. die van de Trombosedienst). Blijkbaar is dat uitgezet door de ontwerper van de site.

Averheijden 17-01-15 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 989933)
Er zijn websites waarbij dat bij mij ook niet lukt (b.v. die van de Trombosedienst). Blijkbaar is dat uitgezet door de ontwerper van de site.

Klopt!
Ook sites waar je voor moet betalen, ook al loopt je abonnement nog
Ik heb b.v. en jaarabonnement op de "Miramar Shipping Index"
Maar hier kan je als proef voor 7 dagen inloggen
Zou dit systeem werken met inlognaam en wachtwoord onthouden, zou je altijd ingelogd kunnen blijven zonder te betalen.
NEE DUS, Logisch
Alfons

wollie1979 22-01-15 20:25

Het werkt voor mij ook niet voor dit forum. De meeste sites werkt het overigens prima

TouchMe 23-01-15 07:19

Ik moest hier ook altijd weer opnieuw inloggen (Mac) maar sinds kort werkt het spontaan weer.

iPhoneAlot 23-01-15 14:10

Als ik de cookies weer eens heb gewist, moet ik opnieuw inloggen, verder gaat het automatisch.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.