iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Timer ipad vergeet positie na stop afspelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/161834-timer-ipad-vergeet-positie-na-stop-afspelen.html)

nlinnenbank 17-01-15 20:50

Timer ipad vergeet positie na stop afspelen
 
Goede avond,

Ik heb een ipad 2 met ios 8.1.2.
Sinds de update van ios 7 naar ios 8 heb ik een probleem met de timerfunctie.
In ios7 zette ik s'avonds een mp3 audioboek aan vanuit mijn muziek. Ik zette de timer op stop afspelen na 50 minuten. Als ik de volgende avond mijn ipad weer aan zette stond het audioboek stil op 50 minuten na het starten de vorige avond.
Nu ik hetzelfde doe in ios8 en ik de 2e avond mijn ipad aan zet heeft mijn ipad niet "onthouden" waar hij is gestopt met de timer in het luisterboek.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Groetjes Nicole

TouchMe 18-01-15 11:01

Ik ben bang dat niemand je daar op dit moment mee kan helpen want in de muziek app/iTunes zitten heel wat bugs. Hier exact hetzelfde probleem, ik kan alleen aan de rode voortgang bolletjes zien waar ik gebleven ben in een luisterboek en als ik de pech heb staan die er niet eens. Heel erg vervelend maar helaas is het wachten op een update.

nlinnenbank 18-01-15 11:42

Dank je wel voor je reactie.

Dan is het denk ik inderdaad wachten op een update 😞

Nu heb jij het over rode voortgang bolletjes.... waar zie je die??

TouchMe 18-01-15 12:09

Die staan voor mijn mp3 luisterboek bestandjes op mijn iPod en die laten dus zien hoever je in je luisterboek bent. Als je hoofdstuk bestand afgelopen is verdwijnt het rode bolletje. Ik heb net even een luisterboek op mijn iPad gezet maar daar is het dus hetzelfde als op de iPod. Staan de bolletjes er niet (bug) dan kan je die terug krijgen door in iTunes het luisterboek te selecteren en dan(rechtermuisknop) te kiezen voor " stel aantal maal afgespeeld opnieuw in" Dan kun je door die bolletjes in ieder geval zien waar je gebleven bent. Het maakt bij mij op het moment niet uit wat ik doe, of ik de muziek app afsluit of open laat staan...zo gauw ik de app ga gebruiken sluit het luisterboek zich vanzelf en ga ik terug naar mijn boekenoverzicht. Heel vervelend voor een luisterboeken junkie.

debroei 18-01-15 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 989978)
Die staan voor mijn mp3 luisterboek bestandjes op mijn iPod en die laten dus zien hoever je in je luisterboek bent. Als je hoofdstuk bestand afgelopen is verdwijnt het rode bolletje. Ik heb net even een luisterboek op mijn iPad gezet maar daar is het dus hetzelfde als op de iPod. Staan de bolletjes er niet (bug) dan kan je die terug krijgen door in iTunes het luisterboek te selecteren en dan(rechtermuisknop) te kiezen voor " stel aantal maal afgespeeld opnieuw in" Dan kun je door die bolletjes in ieder geval zien waar je gebleven bent. Het maakt bij mij op het moment niet uit wat ik doe, of ik de muziek app afsluit of open laat staan...zo gauw ik de app ga gebruiken sluit het luisterboek zich vanzelf en ga ik terug naar mijn boekenoverzicht. Heel vervelend voor een luisterboeken junkie.

Volgens mij kun je in iTunes ook aangeven of hij moet onthouden waar je gebleven bent en daar verder moet gaan met afspelen. In ieder geval met audio boeken.

TouchMe 18-01-15 20:52

Ja, onthou afspeel positie - daar staan al mijn audioboeken op ingesteld - maar dat is dus niet bugvrij op het moment.

nlinnenbank 30-01-15 18:11

Ik heb de app Audible op mijn ipad gezet. Als ik hiermee een luisterboek afspeel en de gewone timer functie van de ipad gebruik dan stopt het boek na de opgegeven tijd en begint hij de volgende keer weer waar hij is gestopt!

TouchMe 30-01-15 19:21

Daar ben ik ook wel mee bezig geweest maar erger me nogal aan het inlogscherm dat je iedere keer door moet want ik heb absoluut geen behoefte aan een Amazone account. En mijn luisterboeken staan daar allemaal door elkaar.....Vandaag trouwens de iTunes update binnen gehaald en ik moet zeggen dat alles het nu een stuk beter werkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.