iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Melding Geen Simkaart geïnstalleerd (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/161894-melding-geen-simkaart-geinstalleerd.html)

jakenl 20-01-15 14:03

Melding Geen Simkaart geïnstalleerd
 
Mijn vrouw heeft een iPad 3 van ca. 2 jaar oud die sinds de vorige update bovenstaande melding steeds geeft.
Het is een iPad 3 16 GB 4G. Toentertijd was alleen dit model nog leverbaar bij de winkel in onze buurt. De 4G is echter alleen voor de USA dus hier niet bruikbaar. Da's geen probleem want ze gebruikt toch alleen maar Wi-Fi.
Nu echter verschijnt deze melding steeds, heel irritant!
In Instellingen is de optie Mobiele Data grijs en niet benaderbaar.
Ook de tip van BT uit, herstart, BT weer aan heeft niet geholpen.

Iemand een idee?

MCNO 20-01-15 19:07

Ik heb er eenmalig een sim ingedaan en dan kan je de melding in je settingen uitzetten.

Daarna zie je het niet meer.

jakenl 23-01-15 18:55

Ik heb een simkaart erin gedaan maar het enige wat ik dan kan doen is mobiele data gebruik uitzetten. Ik kan nergens een instelling vinden die ervoor zorgt dat de melding niet weer komt.
De melding blijft steeds terugkomen zogauw ik de simkaart er weer uit heb gehaald.

Beech43 23-01-15 21:12

Dan laat je het sim-kaartje er toch inzitten (neem een oud prepaidkaartje en knip dat in de goede afmeting).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.