//

Is mijn Ipad Air 2 LCD gebroken of enkel de Digitizer?

Is mijn Ipad Air 2 LCD gebroken of enkel de Digitizer? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In mijn laatste topic 2 weken geleden zei ik dat mijn Ipad Air 2 gebarsten was helaas... 2 dagen na dat topic belde ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-15, 20:12
maxkaya maxkaya is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 3
Standaard Is mijn Ipad Air 2 LCD gebroken of enkel de Digitizer?

Hallo,

In mijn laatste topic 2 weken geleden zei ik dat mijn Ipad Air 2 gebarsten was helaas... 2 dagen na dat topic belde ik naar een elektronica zaak dicht in de buurt en het kost me 140 euro voor de gehele reparatie. Nu hadden ze het toen gelijk besteld alleen duurt het 2-3 weken aangezien het nog een nieuwe iPad is. Alleen ben ik bang dat als het scherm dadelijk gerepareerd is dat de LCD er niet meer goed uit zal zien en dat de LCD mee gebarsten is. Kunnen jullie uit onderstaande fotos iets wijzer worden want ik zie het niet goed buiten dat ene plekje rechtsboven. Als er zoals daar nog 3 plekjes zijn vind ik het niet erg maar als het dadelijk helemaal met de barst meegaat en dus overal is moet ik ook het LCD scherm vervangen helaas..

imgur: the simple image sharer
imgur: the simple image sharer
imgur: the simple image sharer
imgur: the simple image sharer
imgur: the simple image sharer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Enkel apps geïnstalleerd met mijn account verwijderen van iPad Morsyd iPad Apps 1 17-12-13 17:16
Mijn iPhone 5 touchscreen/lcd glas is kapot Morpheus iPhone accessoires en onderdelen 8 26-03-13 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.