//

Kan niks meer met de I Pad

Kan niks meer met de I Pad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter heeft van haar ex vriend een I pad gekregen die kennelijk aan zijn i phone en i cloud gekoppeld is. Alleen hij heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-15, 11:42
bigadje bigadje is offline
• iOS 7.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard Kan niks meer met de I Pad

Mijn dochter heeft van haar ex vriend een I pad gekregen die kennelijk aan zijn i phone en i cloud gekoppeld is. Alleen hij heeft de inlog gegevens. De verkering is na 4 jaar uit gegaan. Jullie raden het al, ik wilde de I pad terug zetten naar fabrieksinstellingen, dat is gelukt maar dan wil hij toch weer koppelen aan het oude email adres. We hebben dit oude email adres vanwege problemen met haar ex vriend verwijderd. We kunnen dus niet verder nu. Er is zelfs een schermpje te zien met "uw apple id is om veiligheidsredenen gedeactiveerd. Stel uw wachtwoord.....". Maar dit kan niet, want wij kunnen niet inloggen. We hebben inmiddels zelfs aangifte gedaan bij de politie van deze hack. Maar de I PAD is nu onbruikbaar. Wie kan ons helpen om de I PAD weer up and running te krijgen. Mocht je twijfelen aan dit verhaal (je leest genoeg over gestolen I Pads), geef ik je graag mijn adres gegevens en telefoonnummer.

Groet
Arnold
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-15, 11:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Alleen die ex-vriend of Apple kunnen je helpen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 25-01-15, 11:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Neem contact op met Apple en leg de zaak uit. Als je kan kan bewijzen dat jouw dochter de rechtmatige eigenaar van die iPad is zal Apple het account resetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Help ik kan niks meer. yucatan Unlock 6 30-09-10 21:24
Ik kan niks meer met me iphone ?? software samitjuh Archief 1 14-10-09 18:27
na stanby kan niks meer djphulser iPhone algemeen 3 31-08-08 05:15
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 22:19
Kan niks meer openen Michaelhu Archief 3 12-06-08 18:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.