//

Kan persoonlijke hotspot niet instellen

Kan persoonlijke hotspot niet instellen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad 3 (iOS 8.1.3) kan ik via Mobistar (Internet On Mobile) mijn hotspot niet activeren. Onder APN-instellingen staat er enkel 'Mobiele data', als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-15, 21:17
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard Kan persoonlijke hotspot niet instellen

Op mijn iPad 3 (iOS 8.1.3) kan ik via Mobistar (Internet On Mobile) mijn hotspot niet activeren.
Onder APN-instellingen staat er enkel 'Mobiele data', als ik hem in een iPhone steek (getest op mijn 4S, 5 & 6 Plus) kan ik wel de hotspotfunctie gebruiken, zelfde carrier bundle (Mobistar 18.1 denk ik, de nieuwste in ieder geval).

Er staat wel 'configureer' in blauw, maar Mobistar weet niet hoe dit komt, en ze hebben dit al ruim 2 weken geleden doorgegeven (met spoed) aan de technische dienst, maar ik heb er nog steeds niets van gehoord.

Op de iPhone werkt het dus wel, op de iPad kan ik de instellingen voor de hotspot zelf niet eens ingeven...

Ik weet dat op de Applesite BASE & Mobistar niet ondersteund zijn voor hotspot, maar niets is minder waar. Altijd kunnen hotspotten met BASE & MV, en ook met Mobistar op de iPhone. Er staat ook dat Belgacom/Proximus visual voicemail ondersteunt, maar Proximus zegt zelf van niet. Die site klopt dus precies niet helemaal...

Weet iemand een oplossing hiervoor? Teruggaan naar MV of GC is niet echt een optie (beide 2 GB, MV voor 7,50 EUR, GC voor 10,00 EUR (met betaallijn)). Ook de 5 EUR voor 100 MB roaming in de EU en de VS en nog meer landen, is te interessant. Maar ja als het echt niet kan (iPad is internettoegang voor Macbook onderweg).

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-15, 14:03
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard

Niemand een idee?
  #3  
Oud 07-02-15, 12:56
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem.
  #4  
Oud 11-01-17, 14:16
daevanos daevanos is offline
 
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 1
Angry Hotspot activeren

Oude discussie, maar ik zit met hetzelfde probleem sinds ik gewisseld ben van T-mobile naar een Vodafone abonnement. Het rare is, dat ik in Nederland wel de hotspot-functie beschikbaar heb, maar in de omringende landen niet meer. Terwijl ik dat bij T-mobile wel had. Ik heb al een paar keer contact gehad met de helpdesk en een paar tips gekregen, maar tot nu toe zonder resultaat. Onder hetzelfde abonnement werkt de hotspot functie wel op mijn Android-gsm maar niet op mijn iPad 3g. Vodafone-helpdesk vindt het een eigenaardig probleem, denkt dat het een netwerkprobleem is, maar heeft voorlopig geen oplossing.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Persoonlijke hotspot werkt niet meer na update iOS 7.1 nills iPhone algemeen 40 29-04-14 16:43
Persoonlijke hotspot werkt niet borgqueenx iPhone algemeen 1 22-10-13 22:33
persoonlijke hotspot ronaldbonte iPhone algemeen 1 02-04-12 16:23
Persoonlijke hotspot werkt niet Murdock24 iPhone algemeen 2 10-11-11 03:47
persoonlijke hotspot Gadget700 Odido (T-Mobile) 1 07-05-11 07:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.