Mag ik iPad uit lader halen als die nog niet 100% heeft? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPad air 2 gekocht. Nu is mijn vraag : is het beter de iPad in te steken en pas uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mag ik iPad uit lader halen als die nog niet 100% heeft?
Ik heb sinds kort een iPad air 2 gekocht. Nu is mijn vraag : is het beter de iPad in te steken en pas uit de stekker te halen als die 100% is?
Of kan dit geen kwaad ? Soms is het onmogelijk voor mij die volledig op te laden als ik weg moet.. Ik had al iets gelezen over batterijen die geen geheugen bijhouden, maar wil dit toch met zekerheid eens vragen! En geldt dit hetzelfde voor iPhone 5s? Ik laad die altijd in de nacht op aangezien ik nooit op het einde van de dag nog 50% haal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij maakt dat niets uit met Li-Ion batterijen. Je kunt een iPad of iPhone eruit halen wanneer je wil.
|
|||
|
|||
Hallo, is een paar dagen geleden op dit forum uitvoerig besproken. En ook wel eerder. Dus eerst zoeken en dan pas vragen, anders blijven we bezig...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij mijn iPhone lader is een 8 pin uit de lightning lader | Emily1 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-03-15 22:49 |
Uit restore mode halen als niets werk | msnijder | iPhone algemeen | 7 | 23-05-09 12:47 |
|
|