iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Geen iDEAL betaling met de iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/164109-geen-ideal-betaling-de-ipad.html)

zuster2003 26-04-15 07:52

Geen iDEAL betaling met de iPad
 
Hallo allemaal, wie kan mijn helpen.
Als ik met mijn iPad online een iDEAL betaling wil doen krijg ik steeds de melding: kan de safari pagina niet openen omdat er te vaak is doorwezen.

Wie herkent dit?
En wie kan mij helpen dit probleem opgelopen. Vind het erg vervelend omdat ik bijna alle online bestellingen via mijn iPad doet, want mijn laptop doet het niet meer.

harmjan 26-04-15 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zuster2003 (Bericht 996872)
Hallo allemaal, wie kan mijn helpen.
Als ik met mijn iPad online een iDEAL betaling wil doen krijg ik steeds de melding: kan de safari pagina niet openen omdat er te vaak is doorwezen.

Wie herkent dit?
En wie kan mij helpen dit probleem opgelopen. Vind het erg vervelend omdat ik bijna alle online bestellingen via mijn iPad doet, want mijn laptop doet het niet meer.

Doe je dan iDEAL via safari of heb je een bank app dat laatste is wel nodig bij mij gaat hij dan van safari naar de betaal app

zuster2003 26-04-15 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harmjan (Bericht 996873)
Doe je dan iDEAL via safari of heb je een bank app dat laatste is wel nodig bij mij gaat hij dan van safari naar de betaal app

Voorheen deed ik het via de bank app, maar ik krijg die vraag zoiezo niet. Als ik de betaalmethode aanklik en welke bank krijg ik in een nieuw scherm die mededeling:(

Beech43 26-04-15 15:24

Je hebt de bank-app wel op je iPad staan, en geautoriseerd via je bank-site?

zuster2003 26-04-15 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 996888)
Je hebt de bank-app wel op je iPad staan, en geautoriseerd via je bank-site?

Ja en voorheen ging het altijd prima en nu opeens niet meer.

Beech43 26-04-15 17:09

Hier staat eenmogelijke oplossing:
Op dit moment werkt bij mij de internetlink niet, dus daarom maar even de URL rechtstreeks:
https://support.apple.com/nl-nl/HT203370

Blazez 27-04-15 18:57

Heb ik inderdaad ook al eens gehad. De oplossing op de bovenstaande pagina werkt dan prima. In het kort, even de safari temp files opschonen. Staat ergens iets fout in.

Kies in Safari het menu Safari > Voorkeuren.
Klik in het voorkeurenpaneel op ‘Privacy’ om de privacy-instellingen te zien.
Klik op de knop ‘Info’ onder de knop ‘Verwijder alle websitegegevens’.
Zoek de naam van de website die u probeert te openen.
Klik op de knop ‘Verwijder alles’.
Sluit het venster met Safari-voorkeuren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.