ipad 2 steeds herstellen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet zeker om de 2-3 weken de ipad 2 64gb herstellen, soms nog vaker. ipad start niet meer op en het appeltje komt en gaat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2 steeds herstellen
Moet zeker om de 2-3 weken de ipad 2 64gb herstellen, soms nog vaker.
ipad start niet meer op en het appeltje komt en gaat. harde reset doet ook niets, en dan blijf er niets anders over om hem aan te sluiten op imac en weer herstellen in itunes. En dan moet er alles weer opnieuw geïnstalleerd worden. Ik heb hem al eens naar de fabriek instellingen gezet, en heel weinig apps erop alleen die wat ik nodig had, maar dan een paar weken verder weer hetzelfde. appeltje komt en gaat. waar ligt dat nu aan ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dat zien als hij niet opstart.
en in diagnostics hoe kom ik daar en wat moet er dan gebeuren. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 mei 2015 om 09:19 ---------- Ben hem nu weer aan het herstellen. |
|
|||
|
|||
Is weer hersteld, eens bij diagnose gekeken en daar staan nu geen diagnostische gegevens.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 valt steeds uit Wi-Fi, andere ipad 2 niet... | Klavertje77 | iPad algemeen | 6 | 06-05-14 00:38 |
iPad reboot steeds | killerjus1 | iPad algemeen | 2 | 09-08-13 22:15 |
Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet! | sjoerdjuuh | iPhone algemeen | 2 | 26-12-10 13:53 |
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes | zorphion | iPad algemeen | 0 | 01-09-10 18:12 |
Iphone 3Gs vraagt steeds om herstellen | gwilde | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 13:35 |
|
|