Outlook op iPad
Hallo,
Ik wil MS Outlook installeren op mijn iPad. Ik kan nu wel mail ontvangen, maar verzenden werkt niet. Hoe zijn de instellingen voor verzenden? Groet, martin |
Volgens mij komen die mee met de e-mailaccounts die aan Outlook koppelt.
|
Even bij Microsoft kijken:
https://support.office.com/en-ca/art...9-81acd1c8e234 |
Hi Majuma,
Het ligt er aan wat voor e-mail provider jij hebt, elke provider heeft een andere server voor het verzenden van de e-mail. Gr, Ben |
Wat runescom zegt is idd het belangrijkste. Zoek als eerste de mailserver naam Voor het verzenden van mail (smtp server) op van je provider en stel die goed in.
Vaak moet je ook inloggen op je smtp server, zeker als je bijvoorbeeld niet thuis bij je eigen provider zit, maar op een ander netwerk. Mocht het zo zijn dat je bij KPN zit (kpnmail.nl), bespaar jezelf een hoop irritatie en ga je mail ergens anders doen. |
Ik probeer mijn Planet account op de laatste versie van Outlook for iOS 1.3.4 op een iPad (en iPhone) te installeren) maar kom geen stap verder)
1) kies IMAP account email: "mijn e-mailadres" wachtwoord: "mijn wachtwoord" Display Name: "mijn volledige naam Beschrijving: Planet Krijg da melding: "Kan niet aanmelden" en kom dan in geavanceerde instellingen waarin gek genoeg ook geen poortnummer kan vullen. Heb ook hier gekeken E-mail: Wat zijn de serveradressen voor e-mail? Ik snap er de ballen meer van en bedankt voor enig advies |
Zie de volgende link: App Outlook.com op iPhone - KPN Forum
Blijkbaar werkt het nog niet goed samen. |
Citaat:
Bedabkt iig. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01. |