iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad spontaan dood (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/164872-ipad-spontaan-dood.html)

Blazez 02-06-15 12:18

iPad spontaan dood
 
Nou, dat heb ik weer vanmorgen. Zit ik in de auto. iPad in/aan het dashboard gemonteerd met waze aan (lekker groot overzichtelijk scherm).
Ondertussen op de achtergrond een podcast op bleutooth naar de autoradio aan en de ipad op stroom aangesloten.

Middenin een zin ineens alles stil en direct zwart . . . . weg . . . uit . . .alles.
De iPad is helemaal uit. Niet, maar dan ook helemaal niets lijkt te helpen.
Home button niet, reset met power-home niet. 5 seconden, 10 seconden 20 seconden.
Aan de pc hangen niet. iTunes ziet helemaal niets, helemaal niets reageert.

Vanavond thuis nog even proberen aan de pc te hangen en anders vrees ik dat ik kan gaan bellen. Jeetje wat baal ik hier van.

edit: Weet iemand dat, als hij echt niet meer tot leven komt vanavond, en ik kan hem omruilen bij de apple store. Moet je dan perse naar Amsterdam of Den Haag toe als Nederlander? Of mag je ook naar Centro/Oberhausen/Duitsland?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juni 2015 om 13:14 ----------

Nou ja . .
Ik he echt de hele ochten van alles en nog wat gedaan om het weer werkend te krijgen. Uiteindelijk aan de kant gelegd met een flinke "Laat maar". . .
Ook nog ergens "play a sound" aangezte.
En ineens zojuist beging er van alles te piepen en te doen.
En is de iPad weer ingeschakeld. Alles doet het ineens weer.

Vreeeeeeeeemmmmd

eddiemen 02-06-15 20:40

Kijk maar uit!, je heb nu een ZombiePad :-)

iPhoneAlot 03-06-15 13:39

iPad met een off-day; moet kunnen...

Beech43 04-06-15 11:18

iPad hoort ook niet in ern auto, behalve voor de passagiers. Slimme iPad, beschermt je tegen ongewenst gedrag. Zuinig op zijn:P

Blazez 04-06-15 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 999058)
iPad hoort ook niet in ern auto, behalve voor de passagiers. Slimme iPad, beschermt je tegen ongewenst gedrag. Zuinig op zijn:P

Halloooo, 1980 belde. Of je buiten komt spelen :-)

Ideaal als groot scherm in de auto met waze. Geen getuur op een kleine telefoon voor de navigatie en file info. Gewoon een heerlijk groot beeld.
Ondertussen gekoppeld met de autoradio om (met stuurwielbediening) je muziek bij je te hebben. Het enige waar ik de cd drive nog voor gebruik is om de iPad houder in te klikken :-)

Beech43 04-06-15 11:33

Je hoeft helemaal niet te turen, alleen maar naar buiten kijken (en in je spiegels) en te sturen.
Motto: niet turen maar sturen.

Blazez 04-06-15 11:34

Zoals ik al zei, 1980 belde zojuist weer.

Zullen we het hier bij laten?

iPhoneAlot 04-06-15 12:59

De as. iPad Air Plus voor je neus monteren! Met de camera aan vervangt die zelfs je hele voorruit...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.