Geen plaatjes in Google discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op mijn iPad een site gevonden, waarop bepaalde plaatjes te zien zijn; echter: zelf zie ik echter op die plaats een leeg vierkantje. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen plaatjes in Google
Ik had op mijn iPad een site gevonden, waarop bepaalde plaatjes te zien zijn; echter: zelf zie ik echter op die plaats een leeg vierkantje.
Bij Instellingen staat 'Laad afbeeldingen' op 'Aan'. ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je "bepaalde" plaatjes uitgesloten ? Ben je ingelogd met je Google-account ?
|
|
|||
|
|||
Het gaat eigenlijk gewoon over plaatjes, b.v. van aangeboden huizen op de site van een makelaar; zie b.v. Agnes Tomesen Makelaardij (volstrekt willekeurig gekozen).
Op mijn laptop zie ik 3 huizen, maar op mijn ipad Air zag ik eerst 3 lege vierkanten; bij de eerste keer verversen zag ik er één, bij nogmaals verversen één andere, later alle drie. Wat te doen?? Laatst gewijzigd door chrisd1; 19-06-15 om 09:33. |
|
||||
|
||||
Herstel Safari eens in de iPad-instellingen
|
|||
|
|||
Geschiedenis, gegevens en cookies Safari gewist; via home- en sluimerknoppen naar het Apple-logo: helaas niet gelukt.
|
|
||||
|
||||
Hmm... Probeer eens een ander Wi-Fi-netwerk. Misschien is het netwerk dat je nu gebruikt te langzaam o.i.d.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen plaatjes maar vraagtekens | Mamanneke | iPad algemeen | 3 | 06-10-14 15:53 |
geen plaatjes bij icefilms | suzuki2002 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 31-12-12 13:01 |
kan geen foto's/plaatjes opslaan! | Guest-201302122225 | Muziek, foto & video | 5 | 26-04-12 21:16 |
Geen plaatjes in iTunes | Masterplace | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-05-11 17:52 |
Foto: GIF plaatjes | Roue | Muziek, foto & video | 11 | 12-12-07 20:46 |
|
|