//

Ipad air uitgevallen tijden recovery

Ipad air uitgevallen tijden recovery discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn jailbreak verwijderen van mijn ipad, en deze updaten naar ios 8.3. Ipad hing aan de computer met een lightning-kabel maar viel uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-15, 09:07
daniel20 daniel20 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 38
Standaard Ipad air uitgevallen tijden recovery

Ik wilde mijn jailbreak verwijderen van mijn ipad, en deze updaten naar ios 8.3.
Ipad hing aan de computer met een lightning-kabel maar viel uit tijdens de update. (Batterij leeg, stom: ik weet het)

Nu heb ik mijn ipad de hele nacht aan de oplader gehangen (220) maar hij lijkt niet op te laden. Ik kan hem niet aan / uit zetten en DFU mode lijkt ook niet te lukken.

Als ik aan/uit-knop en home-knop indruk krijg ik alleen een appeltje met een "laad balk" (van de update) te zien, en als ik de oplaadkabel eruit haal krijg ik een rood knipperende batterij.

iemand tips toevallig? Ben ten einde raad.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-15, 09:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daniel20 Bekijk bericht
Ik wilde mijn jailbreak verwijderen van mijn ipad, en deze updaten naar ios 8.3.
Ipad hing aan de computer met een lightning-kabel maar viel uit tijdens de update. (Batterij leeg, stom: ik weet het)
Een jailbreak kan men niet verwijderen met een update om evidente redenen. Dus, dat is ook stom.

Je zal toch moeten proberen om het ding op de een of andere manier in DFU of Recovery mode te krijgen. Als dat gelukt is kan je herstellen met iTunes. Zet na het herstel geen backup terug met jailbreak restanten.
  #3  
Oud 12-06-15, 11:01
daniel20 daniel20 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een jailbreak kan men niet verwijderen met een update om evidente redenen. Dus, dat is ook stom.

Je zal toch moeten proberen om het ding op de een of andere manier in DFU of Recovery mode te krijgen. Als dat gelukt is kan je herstellen met iTunes. Zet na het herstel geen backup terug met jailbreak restanten.
Er staat ook helemaal niet dat ik de JB mét een update wilde verwijderen, maar dat ik hem wilde updaten nadat ik de JB had verwijdert.

Ik krijg hem niet in dfu vandaar dit topic
  #4  
Oud 12-06-15, 11:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daniel20 Bekijk bericht
Er staat ook helemaal niet dat ik de JB mét een update wilde verwijderen, maar dat ik hem wilde updaten nadat ik de JB had verwijdert.
Hoe heb je die jailbreak dan verwijderd want je schrijft:

Citaat:
Ipad hing aan de computer met een lightning-kabel maar viel uit tijdens de update.
  #5  
Oud 12-06-15, 11:43
daniel20 daniel20 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe heb je die jailbreak dan verwijderd want je schrijft:
Copy / paste van een website:


je iPad te unjailbreaken, dien je deze eerst in iPad-herstelmodus te zetten. Je doet dit door de tablet met de Lightning-kabel te verbinden met je pc, en daarna tegelijkertijd de Aan/uit-knop en de Thuisknop ingedrukt te houden. Zodra het scherm uitgaat, laat je de Aan/uit-knop los, maar houd je de Thuisknop ingedrukt. Het witte scherm met het zwarte appeltje zal verschijnen en daarna zie je een plaatje van een iTunes-logo met een Lightning-kabel. Dit betekent dat je iPad in de herstelmodus is. Open nu iTunes en klik op iPad herstellen. De laatste versie van iOS zal worden gedownload, en wanneer deze op je iPad is gezet, zal je iPad niet langer gejailbreakt zijn.

Vervolgens tijdens het installeren van de update viel mijn ipad uit, en nu doet hij niets meer
  #6  
Oud 12-06-15, 11:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daniel20 Bekijk bericht
De laatste versie van iOS zal worden gedownload, en wanneer deze op je iPad is gezet, zal je iPad niet langer gejailbreakt zijn.
Klopt. En dan staat de laatste versie van iOS op de iPad en is een update niet meer nodig (want de "update" is met het herstel al gebeurd).

Citaat:
Vervolgens tijdens het installeren van de update viel mijn ipad uit, en nu doet hij niets meer
En die update was dus absoluut overbodig. Maar misschien een geluk met een ongeluk. Hang die iPad aan de originele lader en voer een harde reset uit. Met een beetje geluk start iOS (na een tijdje) op.
  #7  
Oud 12-06-15, 13:04
daniel20 daniel20 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Klopt. En dan staat de laatste versie van iOS op de iPad en is een update niet meer nodig (want de "update" is met het herstel al gebeurd).



En die update was dus absoluut overbodig. Maar misschien een geluk met een ongeluk. Hang die iPad aan de originele lader en voer een harde reset uit. Met een beetje geluk start iOS (na een tijdje) op.
Oke thanks, zal straks thuis even kijken.
Is er een mogelijkheid om mijn ipad op te laden als ik hem aan mijn computer heb? Want normaliter staat er dan "opladen uit"
  #8  
Oud 12-06-15, 13:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daniel20 Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid om mijn ipad op te laden als ik hem aan mijn computer heb? Want normaliter staat er dan "opladen uit"
Nee, die 500 mA die een USB-poort op een Windows computer levert is veel te weinig om een iPad op te laden. Met een Mac kan het wel want als een iPad aangesloten is levert de USB-poort 2.100 mA stroom.
  #9  
Oud 12-06-15, 13:19
daniel20 daniel20 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, die 500 mA die een USB-poort op een Windows computer levert is veel te weinig om een iPad op te laden. Met een Mac kan het wel want als een iPad aangesloten is levert de USB-poort 2.100 mA stroom.
Duideljk, dank. Maar dan word het lastig aangezien mijn batterij op is en hij ook aan netstroom niet oplaad! (Volgens mij)
  #10  
Oud 13-06-15, 10:49
daniel20 daniel20 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 38
Standaard

Heb hem net nogmaals via Itunes proberen te herstellen, nadat het balkje bijna vol was op mijn ipad, werd het scherm zwart en that's it.

Geen veranderingen, ik kan wel nogsteeds in DFU mode en hem dan weer opnieuw herstellen in Itunes, maar verder als dat kom ik niet.

Iemand tips? word echt moedeloos
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.