//

iPad 3 staat aan maar kan niks doen.

iPad 3 staat aan maar kan niks doen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren aan het werk op de iPad toen hij ineens uitviel. Ik dacht, vast batterij leeg. Vandaag even aan de lader gehad maar hij bleek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-15, 17:45
Suzyqfive Suzyqfive is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 1
Standaard iPad 3 staat aan maar kan niks doen.

Gisteren aan het werk op de iPad toen hij ineens uitviel. Ik dacht, vast batterij leeg. Vandaag even aan de lader gehad maar hij bleek gewoon aan te staan. Hij lijkt helemaal ingezoomd te staan, maar kan niet uitzoomen. Ook een herstart geeft hetzelfde beeld. Ik zie sterren, van de afbeelding van de achtergrond. Heel soms kan ik een stukje verschuiven maar eigenlijk doet ie niks.

Wat kan ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-15, 20:38
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Je hebt waarschijnlijk zoomed-mode ingeschakeld. Tik twee maal met drie vingers op het scherm om uit te zoomen.
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? chanell Archief 1 06-12-09 14:23
Computer herkent iphone wel maar kan niks doen. IphoneHL Archief 5 10-05-09 13:50
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! Royal_e iPhone algemeen 0 10-04-08 22:10
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:21.