iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad Air 2 +keyboard +Apple Music (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/165594-ipad-air-2-keyboard-apple-music.html)

callous 03-07-15 21:22

iPad Air 2 +keyboard +Apple Music
 
Hoi,

Ik kan mijn keyboard niet gebruiken in Apple Music. In landscape mode, werkt de rechterkant van de keyboard niet. dat zijn de toetsen, o p l, backspace, return, shift en ! ?

In portret mode, komt ie automatisch boven in scherm waarbij de buitenste gedeelten buiten het scherm vallen maar dan doen die toetsen het wel... gevalletje bug lijkt mij.

Ben ik de enige, of zijn er mee met dit probleem. In andere apps werkt de keyboard wel.

Beech43 03-07-15 21:45

Apple Music is onderdeel van iOS 8.4.

callous 03-07-15 21:47

klopt...die heb ik er dus op staan... of refereer je nu naar het feit dat ik in 1 week tijd mjn profiel nog niet geupdate heb? Zal het gelijk ff doen om nog meer verwarringen te voorkomen, los van het feit dat Apple Music alleen op 8.4 voorkomt...

Beech43 03-07-15 23:38

Bij mij is het laatste stukje van het rechter gedeelte ook onbruikbaar. Zal wel een bug zijn. Kan er niets over vinden. Als je de keyboard splitst, wat niet lukt in Apple Music zelf !, maar in bv. Mail, dan kun je wel alle toetsen bereiken. Veeg je beide gedeeltes weer naar elkaar toe, dan doen ze het allemaal weer, ook in Apple Music. Probleem opgelost.

iPhoneAlot 04-07-15 10:14

Hetzelfde probleem doet zich voor in Outlook. Een hardnekkige bug die je alleen tijdelijk kunt verhelpen door de app uit het geheugen te vegen en opnieuw te openen.

Beech43 04-07-15 12:16

Ik heb er nu geen last meer van door bovengenoemde "truc". Ook niet in Outlook. Dus hardnekkig vind ik nogal overdreven.

iPhoneAlot 04-07-15 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 1001174)
Ik heb er nu geen last meer van door bovengenoemde "truc". Ook niet in Outlook. Dus hardnekkig vind ik nogal overdreven.

Iets dat na vele maanden nog altijd optreedt, noem ik met recht hardnekkig. Na indienen van een klacht bij M'soft een excuus e-mail met de 'oplossing' de app weg te vegen en te herstarten. De bug zit er al in van voordat M'soft de app overnam. Zéér hardnekkig?

callous 05-07-15 13:10

ja, bij mij is het ook weer opgelost na een herstart van de ipad...
blijkbaar ben ik dus niet de enige maar wel raar dat het niet te googlen is.

thnx all... ik kan iig weer verder :)

Beech43 27-07-15 17:30

Het probleem is weer terug en nu ook hardnekkig, want splitsen helpt nu ook niet meer: als ik op het rechter blokje klikt verdwijnt het toetsenbord of gebeurt er niets. Op "Zoeken" klikken heeft hetzelfde resultaat. Waardeloos dus. Gek dat niemand zich er druk om maakt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.