iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad2 iOS 8.4 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/165623-ipad2-ios-8-4-a.html)

iPickup 05-07-15 17:25

iPad2 iOS 8.4
 
Het lijkt erop dat iOS 8.4 nu echt mijn oude iPad 2 tot een hopeloos stuk blik heeft gemaakt.
Na het updaten naar iOS 8.4 loopt continu safari vast of duurt het laden van een website een eeuwigheid.
Met 8.3 hielp het nog om bestanden te sluiten maar dit gaat niet meer met 8.4, als ik alleen nog safari actief heb dan blijft het probleem staan.
Hoe kon ik toch weer zo dom zijn op de update knop te drukken .. :mad:
Nu Apple ook het thuisdelen heeft verwijderd voor de muziek bibliotheek thuis zal er voor mij geen nieuwe iDevices meer gaan komen.

Heb nog wel 2 ander iPads liggen en 2 iPhones maar deze ga ik niet updaten meer. Helaas begin ik steeds meer frustraties met de Apple producten te krijgen.

Maar ja, Tip heb je een iPad 2 nog liggen, update deze niet !

Runescom 05-07-15 21:27

Ha,


Misschien helpt een fabrieksherstel, misschien zit er iets niet helemaal lekker in de huidige setup van je IPad. Waardoor hij extra vertraagd.


Tip, heb je Facebook geinstalleerd staan? Probeer deze even te verwijderen (Zou al wat kunnen schelen).

Blazez 06-07-15 13:23

Niet dat ik er heel veel tijd in wil steken aangezien het jou blijkbaar toch niet meer scheelt, maar ik heb ook nog even mn iPad2 erbij gepakt. Deze heb ik afgelopen week ook op iOS 8.4 gezet en hij reageert nog steeds net zo als 8.3.
Is hij snel? Nee, zeker niet. Maar echt niet trager dan 8.3.

Maargoed, blijkbaar heb je zelf al besloten dat het niet aan jezelf of aan jouw instellingen ligt. In dat geval wens ik je veel succes bij je nieuwe omgeving. Daar heb je in ieder geval niet het probleem dat vier jaar oude devices voorzien worden van nieuwe software. Dus dat is vele malen beter.

Beech43 06-07-15 13:54

Hoezo heeft Apple thuisdeling voor muziek verwijderd ?
Dit blijkt niet uit deze recente publikatie:
https://support.apple.com/nl-nl/HT202190
Bovendien is de nieuwe Muziek App een feest voor de muziekliefhebber.

dennissch 06-07-15 13:57

Ik heb een Ipad 3 op iOS 8.4 merk geen verslechtering tot nu t.o.v. van 8.3. Wel is op zowel mijn iPhone als iPad de Facebook app een keer gecrasht. Maar dit kan komen omdat Facebook nog hun app moet optimaliseren voor 8.4. Wel is het zo dat mijn iPad 3 op 7.1.2 wat beter liep.

Carol58 08-09-15 16:58

Ook problemen na installatie van nieuwe software
 
Ik heb ook onlangs die update gedaan op onze ipad 2:mad:. Dom van me, heb te vlug gehandeld..Beklaag het me erg want onze ipad werkt niet meer zoals voorheen. K heb meer problemen met safari en de achtergrond (taakbalk) is in het zwart. Vond de vroegere grijs-witte kleur gebruiksvriendelijker. Als ik nu iets wil opzoeken komt de eerder gezochte pagina telkens in de zoekersbalk. Moet dan alles wegtikken om iets nieuws te kunnen opzoeken.
Misschien doe ik iets verkeerd? Ook verbruikt hij meer en is hij trager. Had ik het maar niet gedaan.

TouchMe 08-09-15 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carol58 (Bericht 1004765)
Ik heb ook onlangs die update gedaan op onze ipad 2:mad:. Dom van me, heb te vlug gehandeld..Beklaag het me erg want onze ipad werkt niet meer zoals voorheen. K heb meer problemen met safari en de achtergrond (taakbalk) is in het zwart. Vond de vroegere grijs-witte kleur gebruiksvriendelijker. Als ik nu iets wil opzoeken komt de eerder gezochte pagina telkens in de zoekersbalk. Moet dan alles wegtikken om iets nieuws te kunnen opzoeken.
Misschien doe ik iets verkeerd? Ook verbruikt hij meer en is hij trager. Had ik het maar niet gedaan.

Volgens mij staat Safari op privé dus dat even aanpassen en je hebt je grijs-witte kleur weer.

Carol58 09-09-15 11:35

Zwarte taakbalk
 
Beste, het is me gelukt hoor om terug een grijze taakbalk te verkrijgen! van harte dank!!!:)

25wilma 14-09-15 10:27

Hier op de iPad 2 de update al een tijdje geleden gedaan. Hoor geen klachten, dat het niet zou werken. Waar het dan aan kan liggen? Wacht altijd een tijdje hoe het bij andere gaat,voordat ik de update download.

iPickup 16-09-15 21:35

Toch maar proberen om iOS 9 op mijn iPad 2 te zetten ... wacht nog even tot de eerste het uit geprobeerd hebben en dan zal ik eens een schone install doen ...

Guest-20180925190238 17-09-15 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPickup (Bericht 1005764)
... wacht nog even tot de eerste het uit geprobeerd hebben

Waarom kan jij niet de eerste zijn? Waarom moeten anderen het eerst proberen? :confused:

TouchMe 17-09-15 20:44

Hier staat iOS 9 op een iPad 2 en ik moet zeggen dat het ding een stuk beter werkt dan met iOS 8. Ik ben in ieder geval erg tevreden. :d

iPickup 17-09-15 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1005820)
Waarom kan jij niet de eerste zijn? Waarom moeten anderen het eerst proberen? :confused:

Omdat ik nog niet mijn oude iPad wil afschrijven .... Na de vorige update had ik er weinig vertrouwen meer in ...

Maar iOS 9.0 staat op de iPad 2 ... En ben weer blij dat het thuisdelen van de muziek weer terug is.

Tot nu toe loop iOS 9.0 soepeltjes op het oude beestje ..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.