//

Hoe koop ik extra opslag voor i pad ?

Hoe koop ik extra opslag voor i pad ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier een domme vraag, Ik wil mijn email, fotos, iBooks enzv. veilig stellen, saven in icloud, een back Up maken, mijn iPad zegt dat extra ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-15, 20:53
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard Hoe koop ik extra opslag voor i pad ?

Hier een domme vraag,
Ik wil mijn email, fotos, iBooks enzv. veilig stellen, saven in icloud, een back Up maken, mijn iPad zegt dat extra opslag vereist is.
Dat kost 0,99 € per maand, voor 20 Gb.
Om 20 Gb te kopen heb je de keuze : VISA, MasterCard, AMEX en "Geen".
Maar ik heb begrepen dat het ook kan met een Gift Card, ( moet dat een itune Card zijn ? )... dus niet voor muziek te kopen ofzo, echt voor extra geheugen.

Moet dan een code invoeren ( met foto of handmatig ), maar hoe gaat het dan verder ?
Moet je dan " Geen " intikken ?
Kan er iemand eenvoudig uitleggen hoe het dan verder gaat ?
En waar ik misschien moet op letten ?

Met vriendelijke groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-15, 21:07
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

en wat gebeurt er dan als je een maand niet betaald kun je niet meer bij je data? en wordt alles gewist? dat risico loop je dus met een giftcard

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2015 om 20:11 ----------

SanDisk Connect™ Wireless Flash Drive met deze kun je op een sd schijfje alles opslaan en via Wi-Fi benaderen ben je veel flexibeler mee dan in een cloud als je op een plek met slechte internet verbinding kun je dus ook niet bij je cloud en dat is wel eens minder prettig
  #3  
Oud 06-07-15, 23:11
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harmjan Bekijk bericht
en wat gebeurt er dan als je een maand niet betaald kun je niet meer bij je data? en wordt alles gewist? dat risico loop je dus met een giftcard

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2015 om 20:11 ----------

SanDisk Connect™ Wireless Flash Drive met deze kun je op een sd schijfje alles opslaan en via Wi-Fi benaderen ben je veel flexibeler mee dan in een cloud als je op een plek met slechte internet verbinding kun je dus ook niet bij je cloud en dat is wel eens minder prettig
Een disk kan stuk gaan, zoek raken, of gestolen worden. Met iCloud heb je hier geen last van.
Met een abonnement van een jaar betaal je eenmalig het jaarbedrag. Ruim vantevoren krijg je bericht dat je jaar afloopt. Dan je iTunes tegoed opwaarderen, of CC aan je account koppelen en er is niets aan de hand. Die prijs per maand is om aan te geven wat dit kost. Je sluit het af voor een termijn van minimaal 1 jaar.
Wil je dit dan zet je de betaling stop en kun nog tot 5 gb back ups maken.
  #4  
Oud 09-07-15, 19:18
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard

Aan harmjan, ik hou de datum bij van de upgrade, ik wordt ook op tijd verwittigd wanneer mijn abonnement verloopt...
Mijn Wi Fi verbinding is altijd goed, aan zo'n San Disk hangt ook een prijskaartje, kan een goed alternatief zijn.
Aan debroei, heb vandaag zo'n i tunes - kaart van 15 € gekocht, opladen is simpel, gewoon de code intikken... de iPad is al bezig met een back Up, oftewel reservekopie, duurt vrij lang.
Allebei bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
  #5  
Oud 12-07-15, 16:26
LittleDriver61 LittleDriver61 is offline
• iOS 13.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 3
Standaard

Hang je ipad met kabel aan je pc, en zet alles over wat nodig is, kost niets en je hoeft geen extra opslag te kopen.
  #6  
Oud 15-07-15, 10:38
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harmjan Bekijk bericht
en wat gebeurt er dan als je een maand niet betaald kun je niet meer bij je data? en wordt alles gewist? dat risico loop je dus met een giftcard

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2015 om 20:11 ----------

SanDisk Connect™ Wireless Flash Drive met deze kun je op een sd schijfje alles opslaan en via Wi-Fi benaderen ben je veel flexibeler mee dan in een cloud als je op een plek met slechte internet verbinding kun je dus ook niet bij je cloud en dat is wel eens minder prettig
Op het moment dat je een maand niet betaald, blijft de huidige data in iCloud beschikbaar. Je zult alleen geen nieuwe reservekopie kunnen maken tot je het opslagabonnement hebt verlengd.
__________________
War, war never changes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extra opslag kopen voor iCloud lukt niet!! Bylgus iCloud 7 19-03-12 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.