//

Barst in scherm iPad air 2 zonder dat hij gevallen is???

Barst in scherm iPad air 2 zonder dat hij gevallen is??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds afgelopen november een iPad air 2 maanden geleden zat er plots een klein barstje niet diep in de linker boven hoek, dacht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-15, 15:55
Jeannettelo Jeannettelo is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard Barst in scherm iPad air 2 zonder dat hij gevallen is???

Ik heb sinds afgelopen november een iPad air 2 maanden geleden zat er plots een klein barstje niet diep in de linker boven hoek, dacht eerst een haar, baalde natuurlijk echt plots 2 weken geleden sla mijn iPad open, had hem net 5 minuten daarvoor ook open gehad(hoes) en tot mijn grote schrik van uit de eerste barst over het hele scherm in een slingerde beweging weer een barst nog minder diep dan de eerste je ziet het niet eens als het scherm licht is! Hoe kan dit? Zijn naar de dealer gegaan die antwoorde ik zou maar eens bij Apple informeren mischien komt dit vaker voor, zij durfde niet eens de hoes ( is een strakke originele leren Apple hoes gekregen van mijn zoon uit de Apple store in new York) te verwijderen omdat Ze bang waren dat het scherm uit elkaar zou vallen!! Ik durf dit dus ook niet te doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-15, 16:12
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Woon je geheel alleen ?..

Of zijn er meerdere bewoners in huis , zo ja dan is het geloofwaardiger , dat deze jou ipad gebruiken en deze hebben beschadigd .


Succes
  #3  
Oud 19-07-15, 17:43
Jeannettelo Jeannettelo is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

?? Nee ik woon niet alleen maar ik vertelde dat die grillige dunne barst die over het hele scherm loopt 5 minuten later na dat ik gekeken had er in zat. Ik heb mijn vorige iPad eens laten vallen en toen zat er een diepe barst in en versplinteringen maar dit is zo dun net een haar nog dunner zelfs en in een soort s, zelfs in de winkel vonden ze het raar. Ik wil eigenlijk weten of dit vaker voor komt of dat een strakke hoes dit kan veroorzaken!!
  #4  
Oud 31-07-15, 19:05
dickencorina dickencorina is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Breda
Berichten: 7
Standaard

Ik had na een goede poetsbeurt ineens krassen op scherm air 2. Lijkt wel of het dunnere scherm wat gevoeliger is dan het oude scherm.
  #5  
Oud 31-07-15, 19:33
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dickencorina Bekijk bericht
Ik had na een goede poetsbeurt ineens krassen op scherm air 2. Lijkt wel of het dunnere scherm wat gevoeliger is dan het oude scherm.
En je poetst met een.....?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
Barst in scherm iPad 4 3tekens iPad algemeen 6 06-06-14 18:50
iPad scherm barst Yozef1982 iPad algemeen 5 02-01-13 10:11
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? Liinde iPhone algemeen 8 16-11-12 20:16
iPhone: hoe kan ik een nieuw jailbreak systeem installeren zonder dat hij weer gesimlockt is Beny Jailbreak 6 30-06-12 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.